+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
I can do it

Vím přesně, co Email Academy chybí, a David Kirš to ví taky

Právě teď vrcholí diskuze o Email Academy a řada lidí se chystá absolvovat kurz. Není od věci pročíst i nějaké reference a dohledat si bonusy. Z osobní zkušenosti totiž přesně vím, co Email Academy chybí.

Moje zkušenosti s Email Academy

Jsou tomu právě 3 roky, kdy jsem – jako možná teď vy – stál před rozhodnutím, zda investovat do nástrojů a vzdělávání v oblasti online a e-mail marketingu a automatizace prodeje. Byl jsem plný pochybností a měl jsem k tomu důvod.

Bylo to totiž necelý rok od doby, kdy jsem začal podnikat online. Po 7 letech podnikání klasicky – rukama, v kamenném obchodě, jsem spustil svůj online projekt. Zkoušel jsem všechno možné, abych přilákal návštěvníky, abych dokázal prodávat a vydělat první peníze. Makal jsem jako šroub, investoval do SEO optimalizace, tvorby obsahu, platil agentuře za přivedení návštěvníků, znovu a znovu jsem předělával webové stránky, aby už se konečně začalo prodávat.

„Kolo jezdí,  jen když je kulaté.“

Nic takového se nestalo! Návštěvníci přicházeli, ale ne tak zákazníci. Prodeje vázly, po 6 měsících jsem rozprodával zboží pod cenou a byl jsem nucen poslat projekt k ledu. Drsná škola? Jo, to rozhodně. Chvíli jsem nevěděl, zda bude na nájem. Dělal jsem mikro služby na internetu, a to mě dovedlo – opravdu čistě náhodou – až k Email Academy. Tehdy to byl, tuším, třetí ročník.

Narazil jsem na online marketing, který jsem do té doby vůbec neznal. A to jsem si myslel, že už jsem vyzkoušel úplně všechno. E-mail marketing, provizní marketing a infomarketing, to pro mě byly nové pojmy.

Váhal jsem a hledal diskuze, kdo je David Kirš, co je e-mail marketing, reference… a podobně. Investoval jsem opravdu poslední peníze, abych se mohl tehdejší vlny účastnit. Vážně jsem si rozmýšlel, zda investovat i do nástroje pro rozesílku e-mailů pro prvních maximálně 500 kontaktů. Tehdy to pro mě nebyly vůbec žádné drobné. Udělal jsem to – a byl jsem hodně, hóódně nervózní…

Čtěte pozorně: Vrátí se investice?

Přesně tak jsem přemýšlel, ostatně jako každý strategický podnikatel. To můžu na rovinu říct. Chtěl jsem vědět, zda se investice vůbec vrátí. A kdy se vrátí.  Husté bylo, že se vrátila hned první měsíc. A po třech měsících v komunitě podnikatelů z Email Academy jsem viděl první výraznější zisky – desítky tisíc měsíčně. Štěstí??

Určitě ano, začal jsem však rychle růst. Stálo to hodně práce, nebylo to zadarmo. Pečení holubi do pusy nelétali, ale díky e-mail marketingu jsem loni pro sebe a své klienty realizoval prodeje přes 10 000 000 korun. Nuly počítáte dobře; po dvou letech v online prostředí jsem byl schopný udělat tržby přes 10 milionů. S trochou pevné vůle to dáte taky.

Nejvíce mi však přinesli nové vazby a osobní vztahy s lidmi, kteří Email Academy také absolvovali. Zeptám se takto. Víte kolik stojí 10 kvalitních zpětných odkazů na webové stránky? 5 nebo 10 tisíc? Někoho možná i více. Pevné osobní vazby s podnikateli vám je také přinesou a přinesou mnohem více. Jeden dobrý obchodní kontakt, vám přinese i desítky tisíc, samozřejmě podle oboru, a členská sekce je místo, kde jsou podnikatelů tisíce. Nemluvím do větru, od absolventů Email Academy jsem měl tolik menších poptávek, že jsem je musel odmítat. Příležitost tvoří další příležitosti a je jen na vás, zda a jak je uchopíte. A tento princip je přenositelný na cokoliv. Za sebe tedy můžu říct jedno.

Poctivá práce a e-mail marketing – tohle mi tehdy zachránilo zadnici. Za poslední rok jsme nasbírali přes 200 000 e-mailů a konečně letos i já mám svůj účet pro 50 tisíc kontaktů.  Ale nechci tu velebit jen Email Academy, jen s ní by se to nikdy nepodařilo. Opakuji: nikdy.

Co chybí Email Academy

mýtus o neotevřených emailechE-mail marketing je skvělý a nikomu nevěřte, že je mrtev, protože existuje složka „Hromadná pošta“. Pokud ho děláte poctivě, nerozesíláte jen hromadné zprávy, nýbrž cílíte, můžete mít stále míru otevření 25 %, ale klidně i 50 %.

Proto také větší e-shopy a firmy investují nemalé prostředky, aby si tento proces vyladily a aby posílaly personifikované a segmentované e-maily. Dodnes to bylo dostupné jen těm „velkým“. Naštěstí pro malé hráče je teď k dispozici nové multikanálové řešení – Smart selling.

E-mail marketingu však chybí něco jiného

Chybí návštěvnost, chybí návštěvnost, chybí návštěvnost….

Chybí vám e-maily na zákazníky. Chybí návštěvnost na webu – a bez ní vám nikdo e-mail nedá! A chybí motivace lidí dát e-mail, protože je často příliš malá protihodnota. Magnety už nejsou to, co bývaly.

Bez návštěvníků nikdo nenakoupí. Možná u návštěvnosti může někdy platit otřepaná fráze “méně je někdy více”, ale zaručeně u návštěvnosti platí, že “více je vždy více”. To si David Kirš velmi dobře uvědomuje, a proto připravil kompletní Smart selling systém a také BONUSY, které vám pomůžou získat masivní počet návštěvníků. Vlastně tolik zákazníků, co unesete. Naházíte si jich do košíku, kolik potřebujete. Je tu Facebook a ten je aktuálně v kombinaci s emailem nejúčinnějším prodejním kanálem na světě. Návratnost investice vás nejspíš příjemně překvapí. Naučím vás s Davidem udělat poutavý příspěvek a získat třeba i 20X levnější návštěvnost, než kolik platí vaše konkurence. Nezdá se vám to? Mám důkazy. Ale o tom až ve středu…

Zpět k Email Akademii.

Po implantování principů Smart selling systému v kombinaci s využitím bonusových technik získávání návštěvníků z Facebooku může vypadat vývoj návštěvnosti třeba jako graf níže:

Nárůst návštěvnosti

Toto jsou aktuální data z kampaně, která mi právě teď běží na tomto webu a která přinesla už přes 34 000 nových kontaktů za 20 dní. Nemusíte nutně začínat s masivní megalomanskou akcí, kde přivedete za měsíc 200 000 návštěvníků, avšak s bonusy, které vám dám já osobně – a David je výrazně doplní -, získáte ucelený systém, jenž dokáže prodávat a získávat zákazníky 24 hodin denně.

Můžu prozradit, že zdroje, které vás naučím využívat, mi konvertují až 60 %, a nejlevněji jsem přivedl návštěvníky za 5 haléřů. Návratnost si spočítejte sami podle svého oboru. Kompletní řešení si prohlédněte zde…

Co v Email Academy potěší

V Email Academy mě osobně nejvíc potěší nový nástroj Smart selling systém. Doteď jste, stejně jako já, museli v každé kampani kombinovat řadu aplikací a ještě investovat čas do e-mail marketingu, tvorby obsahu a vlastně stále vymýšlet nové kolo. Kombinace aplikací se navíc dost prodraží – to potvrdí každý, komu byznys jenom trošku roste nebo funguje. Ale teď už ne, konec drahotě! Automatické fakturace, automatický prodej, analytika, automatické rozesílání e-mailů, dopisů, dárků, přednastavené vyladěné prodejní stránky a vzory e-mailů na jediném místě. Vy jen děláte to, co umíte nejlépe. Tvoříte svůj obsah, děláte si svůj byznys a nelámete si hlavu se strukturou webu či e-mailu, která vlastně musí být identická. Protože kolo jezdí vždy, jen když je kulaté.

A to nejhustější?

Analytika! Trvalo mi tři roky a desítky tisíc zaplacených programátorům a analytikům, abych alespoň trochu pochopil, co je nutné měřit, testovat, sledovat. Bez toho se dnes na internetu nechytáte! Představte si, že jste schopni třeba zaslat nabídku nebo zobrazit banner jen tomu, kdo si přečetl popis produktu či služby alespoň do tří čtvrtin. V Smart sellingu vidíte a měříte vše na jediném místě, žádné nesmyslné úpravy nástěnek v Google Analytics, nastavování událostí, experimentů, cílů.

Jasně uvidíte, kolik máte návštěvníků, nových kontaktů, zákazníků, fakturaci, mailing, důležité stránky, kolik vám vydělá každý kontakt – a tak dále. Na jediném místě. Kdo ví, o co běží, ví,  že je to přínos za miliony. Úspora času a peněz, úspora lidské práce, úspora „jako prase“.

Tenhle nástroj – webovou aplikaci – získáte i s certifikovaným vzdělávacím kurzem za méně než půlku toho, co by vás stály předchozí aplikace a fakturační nástroje. O lidské práci ani nemluvě. Odhadem ušetříte minimálně 10 000 Kč ročně, ale spíše více.

Bonusy k Email Academy

Za sebe dávám: Progress Academy – zatím veřejně nedostupný program v hodnotě 13 700 Kč, který mám pouze pro členy svého týmu, aby všichni dělali svou práci dobře. Díky tomu děláme projekty rychle a s okamžitými výsledky. Je to uzavřená členská sekce a tři moduly s hodně nadupaným obsahem pro získání příjmů z internetu. A navíc…

 

Ještě si nejste jisti? To chápu!

Před dvěma lety jsem taky nevěřil, ale zkusil to. Ostatně – proto vám vše ukážu naživo v případové studii, kde se můžete osobně zeptat na vše mne i Davida. Otázky na tělo jsou vítány. Očekávat můžete jasná a konkrétní čísla, data a „letní Vánoce“. Pokud ten výraz neznáte, znamená to fyzické dárky za stovky tisíc pro ty, co začnou využívat nástroj Smart selling a know-how v Email Academy 2.0. K tomu další bonusy, které vám vydělají reálné peníze do vaší internetové pokladničky.

Pokud už nechcete čekat – a to chápu -, podívejte se na Smart selling systém zde.

Získejte Email Academy včetně bonusů a do pole Poznámka v objednávce napište heslo „Letní Vánoce“. O své bonusy tak nepřijdete.

Pokud se na něco chcete zeptat, zde je můj osobní telefon:

+420 737 913 277

Samuel Hornek

P.S. Ani jsem nestačil říct, že máte garanci vrácení peněz a zdvojnásobení investice 30 dní + 12 měsíců.

Lepší nabídku nedostanete.

OZ_728x90

 

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*