+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Logo_SA_v3_2

Super léto bez práce díky affiliate programům

30.8 2013 7 Komentářů

Léto je z pohledu mnoha podnikatelů “okurkovou sezónou” a tak radši ani nic nezkouší a dalo by se říct, že hibernují. Musím říct, že já jsem nehibernoval. Léto jsem si rozdělil na sérii mini dovolených, které jsem strávil převážně v České Republice. Měl jsem trochu obavy, jak léto ekonomicky zvládnu a jestli vydělám dost peněz. Času na práci mám totiž opravdu málo (žena se učí na státnice a tak většinu času hlídám 2 letého prcka a s tím se toho moc dělat nedá. Možná to znáte). Docela mě teda no konci prázdnin potěšilo, že jsem díky správně vedeným affiliate kampaním vydělal nějaké peníze. Zajímá Vás, kolik může v okurkové sezóně vydělat začátečník díky affiliate marketingu?

Tenhle web jsem založil v únoru 2013 a spustit se mi ho povedlo na začátku března. Do začátku jsem investoval 5000 Kč na programátorské práce, protože tomu vůbec nerozumím, zakoupil doménu a webhosting. Neměl jsem moc peněz a tak jsem si nechal pouze sepsat nějaké pr články abych měl alespoň nějaké zpětné odkazy. Hned v Březnu jsem díky prvnímu affiliate programu, do kterého jsem se zapojil, vydělal 13 000. Ty jsem reinvestoval do dalšího programování webu + jsem si zaplatil Smartemailing na rozesílání emailů a suprovou aplikaci Fapi, kterou jsme otestovali a napojili na web (díky pauze v létě čeká dodnes na první reálnou fakturu). Dále jsem přikoupil a vyměnil ještě pár odkazů na klíčová slova co jsem začal potřebovat. Další investice zatím neproběhli. celkem je to necelých 30 000 Kč, celkové náklady na web, včetně PPC kampaní.

Duben a Květen byli měsíce ve znamení “agónie”. Kromě cca 10 000 Kč za poradenské služby jsem nevydělal online skoro nic. Na druhou stranu jsem v této době vydal svoji první eKnihu zdarma a pomalu začal budovat svoji skromnou databázi kontaktů. (cca 200 lidí). Když to vezmu zpětně, byl to důležitý krok. Nedávno jsem si eBook přečetl znova a byl jsem až překvapen, jak čtivě je napsaný. Až na trochu kostrbatý úvod, jsem hlavní myšlenku docela vystihl. Ještě stále je volně ke stažení>>.

Na začátku léta jsem se začal více věnovat affiliate marketingu, a to nejen jako partner, ale začal jsem se vzdělávat protože brzy budu mít svůj vlastní provizní program a také bych měl brzy spravovat několik dalších partnerských programů z pozice manažera. Prostě vzdělání v tomhle směru pro mně bylo do budoucna klíčové. V létě jsem si bohužel nedělal screeny kampaní a tak jsem se rozhodl Vám zveřejnit část příjmů za srpen. Můžu prozradit, že červenec byl slabší asi o 20% oproti srpnu.

Příjmy v okurkové sezóně vypadají následovně:

nástěnka výřez

affiliate provize

 

příjmy z affiliateNebudu zde úplně rozkrývat, kde co a jak jsem dělal. Svojí osobní strategii rozkryji jinde. Sečteno podtrženo, po schválení bych měl mít příjem za srpen 54 000 + mám ještě cca 3000 Kč na menších provizních programech z minulých měsíců. Čekají mě také nějaké odměny pro Top partnery v řádech tisíců, můžu tedy říct, že okurková sezóna, kterou jsem trávil s rodinou, skončila velmi pozitivně. 

V čem vidím svůj hlavní klíč k úspěchu??  

Přestal jsem úzkostlivě sledovat co dělají ostatní lidé, blogeři a hlavně marketéři. Vycházím totiž z předpokladu, že až 96% online podnikatelů a marketérů dělá svojí práci špatně. Hned vysvětlím.

  • Základem je stále funkční pravidlo 80/20 (Paretův princip). Kdy 80% podnikatelů je neúspěšných, protože vynakládá čas a prostředky neefektivně.
  • Další podpůrnou myšlenkou je statistický fakt, kdy 90% všech finančních zdrojů na světě ovládá cca 4% lidí. Ostatní tedy dělají něco špatně.
  • Posledním důvodem, proč nekoukat tolik po svém okolí je lidská mentalita. Lidé (a to nejen v Čechách) od sebe neuvěřitelně kopírují. Tím, že neustále kontrolují co dělá jejich soused, kolega, konkurent, jim utíká to podstatné.

Proto si myslím, že až 96% lidí to nedělá dobře. Než abych složitě hledal zdroje těch 4% úspěšných, radši budu čekat až na ně někdo odkáže na Facebooku nebo Twitteru, které jsem začal více sledovat. Budu moc rád, když se se mnou na Twitteru spojíte.

Já Vám tohle nepíši abych Vás naswal (i když to třeba někdo neunese) spíš jsem chtěl poukázat na fakt, že u affiliate marketingu může uspět kdokoliv. Stačí začít psát na vybrané téma a za chvíli již máte první odezvu.

Co jsem podělal 

Když si vezmu těch pár měsíců zpětně, tak jsou dvě věci, které bych změnil. První věcí, která mě hodně zdržela, byla honba za dokonalostí. Již jsem zde několikrát zmiňoval o připravovaném produktu. Kvůli tomu ,že jsem ho chtěl mít perfektní, tak jsem ho nakonec nemohl připravit. Zpracovat totiž komplexní problematiku do jednoho produktu je velmi obtížné – ne li nemožné. Proto jsem musel projekt několikrát upravovat a rozdělovat, aby dosáhl požadované kvality.

Druhá věc je, že velmi často něco dělám až příliš horlivě. Teď mě to sice stálo jen čtvrtletní poplatek za aplikaci Fapi, ale musím na to dávat pozor. Někdy je lepší dát si na dva měsíce pauzu a získat odstup, než na něčem neustále pracovat a utopit se v tom. Dát si odstup se mi nakonec povedlo a má to velmi pozitivní výsledek. Velký dík na tom má moje úžasná rodina.

Co dál chystám?

Do konce Března bych se rád dostal na 1 milion zisku z tohoto webu. Myslíte, že je to nereálné? V září už konečně vypustím Krakena a po novém roce chci do světa pustit další vlašťovku. Je samozřejmě možné že neuspěji, ale považte. Stála by Vám takhle malá investice za ten pokus? Je pro Vás milion hodně nebo málo?

Pokud jste zvědaví, jak to se mnou dopadne,přihlašte se k odběru novinek. Stihnu vydělat milon do roka?  Tipněte si výsledek do komentářů, jak blízko se dostanu. A napište jakou cenu si přejete za nejpřesnější tip :)

OZ_728x90

Přeji hezký víkend.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Komentáře

  • Velmi motivující článek. Díky za něj. Před týdnem jsem vystoupil z komfortní zóny zaměstnance a už jen dotřískám těch pár týdnů a pak se začnou dít věci. Jsem rád, že většina mých přátel jsou v oné skupině 4% úspěšných a já se zařadím mezi ně. Přeji mnoho úspěchů.

  • Super článek Samueli, právě jsem na něj narazila na Fb a s radostí nasdílím dál, myslím, že to může motivovat spoustu dalších lidí na jejich unikátních cestách :) Držím Vám palce a těším se na milionový report. Člověk vždycky dosáhne toho, čemu věří :)

  • Věřím, že to zvládneš. Odhodlání máš a děláš na tom, takže je to v kapse :-D

  • Příjemný článek. Gratuluji k tvé cestě :). Věřím, že svého březnového cíle dosáhneš :).

  • Velmi zajímavé a poučné čtení. Také se snažím, učím se, ačkoliv je mi o trochu víc (let).

    • Dobrý den,
      na věku v tomto případě nezáleží. Mário Roženský o tom měl moc hezkou povídku v jedné své prezentaci http://www.mariorozensky.cz/zaznam-me-prednasky-z-jsme-marketing-nejen-o-affiliate-marketingu/

      Koukal jsem na Váš web: upravte si v úvodní částí webu barvu textu z bílé na jinou (není dobře čitelná) Nedávejte tam nefunkční affil odkaz, který nelze prokliknout ale ve zkratce popište svoji vizi – poslání.
      Upravte nadpisy na úvodní straně. Například “Vítáme Vás na webu” změňte na “Tajemství celistvého zdraví” nebo něco podobného. Stejně tak “kontaktujte nás” není úplně vhodné. Lepší je “pro spolupráci s Oseae napište” – předpokládám, že můžete registrovat do více úrovní :).
      Neodvádějte uživatele hned ze stránky odkazem, ale odkažte je na další stránku/ článek s podrobnějším výkladem jejich problému Vs. řešení. (budujete důvěru + web kde jsou uživatelé delší dobu = kvalitnější web).
      Vložte videa z youtube nebo záznamy z webinářů a přednášek.
      Snažte se budovat důvěru a renomé odborníka. Zaregistrujte se na Sklik.cz a v horním menu je ikonka nástroje. Zde můžete vyhledat klíčová slova – slova, která se používají při vyhledávání řešení, zkušeností atd. Zamřte se na jednu oblast např. autoimunitní choroby a tu popisujte a navrhujte řešení.
      Vyhněte se slovům jako “zázrak, světový objev atd”.
      Vložte sociální ikonky, klidně na sociální stránky produktu – mají hodně fanoušků = větší důvěra.
      Podobně postupujte u horního menu a vyměňte nedůležité stránky za ty podstatné, které uživatelé vyhledávají.
      Vyhledejte více podobných produktů nebo řešení v různé cenové relaci. Výběr ze dvou, tří je ideální.

      Pište, pište, pište

      Přeji hodně štěstí.

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*