+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: Úspěch

Úspěchem vše začíná, je čas vykročit po spirále úspěchu

Téměř každého z nás již od malička učili, že úspěch si člověk musí zasloužit. Vštěpovali nám do hlavy, že pro úspěch musíme dlouho dřít a až potom, po té dlouhé námaze, si ho konečně zasloužíme. No, a potom přišel Internet. Internet a nové technologie najednou změnili život miliardám lidí. Nikdo již dnes nemusí čekat na úspěch roky. Stačí umět využít „spirálu úspěchu“ a rázem se vše otočí.

Nastavte si podnikání i marketing pro snazší zisk a méně práce

Jedna z věcí, která českým podnikatelům chybí, je schopnost přemýšlet strategicky tak, aby si ušetřili práci. Z minulosti i ze školy si nosíme některé návyky, které nás brzdí v našem rozvoji. Ze zkušenosti  mohu říci, že podnikatel se stává úspěšným teprve tehdy, když tyto špatné návyky překoná. Podívejme se tedy, jak si může každý český podnikatel zjednodušit život.

Kolik stojí time management 2. díl – porážíme email a komunikaci

Již jednou jsem zde psal o tom, jak se zbavit obtížných emailů. Jelikož je to pro hodně lidí palčivé téma, rozhodl jsem se o něm napsat více. Ještě před 4 měsíci jsem denně řešil i přes 150 emailů. Jelikož mě to časově i fyzicky dost zmáhalo, udělal jsem velký restart svého podnikání. Pokud chcete zlepšit svůj time management a méně pracovat s emaily, musíte začít u sebe v hlavě a změnit přístup ke komunikaci. Rozhodl jsem se zde sepsat ten nesnazší akční plán pro emailovou komunikaci a přidám pár tipů, jak zlepšit komunikaci tak, aby měla více výsledků za menší časové období.

Krach je dobrý recept na úspěch, když ho umíte využít

Každý má rád příběhy o úspěšných podnikatelích. Většina z těch nejúspěšnějších má za sebou i pády a krachy o kterých se ale moc nepíše. Nepíše se o nich, protože neúspěch nikoho nezajímá. Ve skutečnosti jsou jejich krachy důležitým faktorem budoucího úspěchu. Tajemství jejich největších úspěchů často leží právě v tom, že jim jejich předchozí podnikání zkrachovalo. 

Vycházíme li z předpokladu, že „kdo nic neriskuje – nic nezíská“, je hned několik důvodů, proč je dobře, že za sebou máte i neúspěch.

Neuvěřitelné! 4 věci, které má společné úspěšný podnikatel na volné noze a drogový dealer

Včera jsem zaslechl neuvěřitelný rozhovor v restauraci. Ihned mě zarazilo, jak moc na mě seděl popis osoby, o které byla řeč. Pokud pracujete na volné noze z domova, zpozorněte! Možná Vás totiž už odposlouchávají a čtou vaše emaily. Rozhovor, který skupinka vedla, se točil kolem jejich souseda. Údajný drogový dealer a já toho máme tolik společného, že jsem se nestačil divit. A co je nejhorší, příště můžou ukázat prstem i na vás, na všechny, kteří pracují z domova a jsou jenom trochu odlišní a úspěšní.

Jan Linhart – Úspěch se nedostaví přes noc

Dnes tu máme rozhovor s Honzou Linhartem, odborníkem na zlepšování nalezitelnosti internetových stránek ve vyhledávačích a online marketing. Svojí činností již pomohl řadě firem, ale SEO optimalizace není jediná činnost, kterou se zabývá. Honzo, máš poměrně široký záběr v podnikání, děláš SEO, ale provozuješ i coworkingové centrum v Olomouci a jeden z největších soutěžních webů. Můžeš říct něco málo o sobě a shrnout podstatu svého podnikání? Mají ty činnosti něco společného?

Michal Kubíček – člověk musí začít u sebe v hlavě, tam to všechno začíná

Michal Kubíček společně se svou firmou PRONETmedia stojí za řadou úspěšných projektů. Je uznávaný specialista na online podnikání. Vydal zajímavou knížku a pomohl mnoha začínajícím podnikatelům uspět na Internetu. Souhlasil s rozhovorem, který Vám může pomoci rozjet podnikání, které Vás bude bavit.

Poznáš co je tvůj cíl a co prostředek k dosažení úspěchu?

Až příliš často lidé obětují svůj čas něčemu, co je nenaplňuje. Až příliš často se nám stává, že si jdeme za svým cílem a „vyhoříme“. Příliš často se spokojíme s kompromisem. Důvod, proč se to všechno stává je v záměně, kterou si neuvědomujeme. Obtěžkání starostmi každodenního života a zaneprázdněni řešením každodenní operativy, nás tato záměna prostředku a cíle vůbec nenapadne.

Proč mají v podnikání úspěch lidé s většími cíli. Tajemství úspěchu odhaleno.

Asi každý člověk někdy přemýšlel o tom, že zanechá studia nebo opustí své zaměstnání a začne se věnovat podnikání, uspěla už řada lidí, proč ne právě vy! Skutečně ale vykročit do nejistoty už zkusí výrazně méně z nás. Úspěšné splnění snu čeká jen na pár procent vyvolených. Kde se skrývá to tajemství úspěchu v podnikání a proč je tolik projektů neúspěšných?

Jak vytvořit úspěšnou reklamu. Myslete jinak než ostatní – úspěšné letáky v praxi

Občas, jak pomáhám klientům s reklamou, mám pocit, že už žijeme pouze u počítače. Každý začínající podnikatel i ostřílený obchodník dnes přemýšlí pouze nad tím, jak být vidět na internetu. Základem úspěšné reklamy ale je odlišit se od ostatních. Lidé již přestali používat doposud efektivní reklamu a strženi davem hledají mezírky na internetu. A co staré dobré letáky? Každý vám potvrdí, že letákování nemá žádný efekt. Málokdo se ale zaměří na to, jestli letáky správně připravil. Přestaňte tedy utrácet koruny za oslovení cílového zákazníka přes PPC a pojďme se zaměřit na vytvoření úspěšného letáku. Oslovíme cílového zákazníka za desetníky.