+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: Reklama

Představení SEOškola.cz – zkušenosti z kurzu seo optimalizace zdarma

Pokud přemýšlíte jak dělat reklamu na internetu? Možná jste slyšeli, že nejlepší a nejlevnější způsob propagace webových stránek je SEO optimalizace. Absolvoval jsem online výukový kurz seo marketingu a mé zkušenosti potvrzují, že Vám pomůže, i když už trochu víte, jak na seo optimalizaci. Přečtěte si pár tipů, proč se zúčastnit celého kurzu na Seoškola.cz.

Jak propagovat restauraci – marketingový plán, vzor pro gastronomické provozovny

Je jen málo oborů, u kterých tak úzce souvisí marketing, produkt a tým, jako je prezentace restaurace. Marketing restauračního byznysu není těžký, ale je potřeba brát ohledy na mnoho věcí, které třeba u reklamy pro eshop nehrají velkou roli. Jelikož zde na webu často hledáte informace o propagaci restaurace, rozhodl jsem se tedy předat 5 let zkušeností s podnikáním v gastronomii a vypracovat vzor marketingového plánu pro restaurace. Pohostinství je náročný obor. Každý den jdete s kůží na trh a i drobná chyba při vaření vám může zkazit reputaci na dlouhou dobu. O tom, jak bude propagace úspěšná, rozhoduje i to, jestli se obsluha dobře vyspala a jak v kuchyni umyli nádobí. Snad tedy tento marketingový plán tomuto krásnému oboru pomůže. V článku jsem sepsal poznámky ohledně věcí, na které je potřeba se soustředit a na které se často zapomíná.

= Marketingový plán pro restaurace ke stažení zde =

Jaký je rozdíl Email Academy 2 a v čem je lepší kurz Email Academy Premium?

Kurz Email Academy letos probíhá již třetím rokem. Určitě Vás bude zajímat, v čem je lepší než předchozí dva ročníky. Email Academy 2.0 je online kurz o email a online marketingu. Mimo to Vás také EA naučí, jak sestavit schopný tým spolupracovníků – nejdůležitější stavební kámen úspěšného podnikání. Letos bude Email Akademie probíhat 8 týdnů a bude rozšířená o bonusy, které předtím Email Akademie neobsahovala.

Úspěšný marketér a podnikatel David Kirš letos navíc odhalí, jak zvedl svůj příjem z desítek tisíc na 27 milionů ročně. A to myslím stojí za sledování. Projděme si společně, co nového obsahuje kurz Email Academy a co se naučíte.

Marketingový plán může pro menší firmy znamenat úsporu tisíců za reklamu – v praxi to ale nevidíme

Většina firem chce dosáhnout stabilního růstu, který ale často nepřichází. Obzvlášť menší firmy a živnostníci se dopouštějí největších chyb a marketingový plán neřeší. To je od efektivního marketingu vzdaluje. V praxi to dnes velmi často vypadá tak že firma, která chce získat nové zákazníky, investuje více peněz do reklamy. Pokud se ale řídí zažitými postupy, většinou neuspěje. Řešení přitom nejsou nijak obtížná. 

Jak vytvořit úspěšnou reklamu. Myslete jinak než ostatní – úspěšné letáky v praxi

Občas, jak pomáhám klientům s reklamou, mám pocit, že už žijeme pouze u počítače. Každý začínající podnikatel i ostřílený obchodník dnes přemýšlí pouze nad tím, jak být vidět na internetu. Základem úspěšné reklamy ale je odlišit se od ostatních. Lidé již přestali používat doposud efektivní reklamu a strženi davem hledají mezírky na internetu. A co staré dobré letáky? Každý vám potvrdí, že letákování nemá žádný efekt. Málokdo se ale zaměří na to, jestli letáky správně připravil. Přestaňte tedy utrácet koruny za oslovení cílového zákazníka přes PPC a pojďme se zaměřit na vytvoření úspěšného letáku. Oslovíme cílového zákazníka za desetníky.