+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: reklama na internetu

ben-white-148783-unsplash

Online kurzy jsou nyní za dobrovolný příspěvek a bez registrace

Lidi, znáte princip projektu “Pošli to dál”. V principu nejde o nic jiného, než že někomu pomůžete a on vám to následně nevrácí, ale stejnou měrou pomůže někomu jinému. Nakonec se vám to vrátí ve větší míře, ale úplně z jiné strany. No a dnes přišla řada na mě, abych něco zase dal já.

mason-jones-39738

Jak nedělat reklamu na Facebooku – příklad BMW

Dnes již asi nikdo nepochybuje o tom, že každá firma by měla přemýšlet o reklamě na Fejsbůku. Jenže jak to správně uchopit? To je otázka, kterou řeší malé i velké firmy a člověk by řekl, že ty větší firmy s pořádným rozpočtem to uchopí lépe, bohužel se tak neděje. Zde je malý příklad, jak dělá placenou reklamu BMW.

Podnikání na internetu

Blíží se konec Marka Zuckerberga?

Ve Facebooku se objevila velká trhlina. Tedy – není to trhlina pro uživatele, ale pro podnikatele, kteří měli Facebook donedávna jako jeden z nejlepších zdrojů trafiku – návštěvnosti. Účet na Facebooku si tedy ještě nerušte, ale podívejme se, s jakou změnou se budeme muset v Čechách vypořádat.

Synergický efekt v Marketingu – návod jak propojit marketingové prvky na internetu v jeden celek

O synergickém efektu hovoří každý z nás častěji, než si vůbec uvědomuje. Často slýchám fráze typu “když se to sere, tak se sere všechno!”  a když má někdo úspěch, může říci třeba “když se daří, tak se daří!”. Stejně jako v přírodě i na internetu všechno se vším souvisí, ale slyšet a dělat to podle toho chce málokdo. Každý si totiž touží po co nejsnadnějším výdělku a tak rád sám sebe přesvědčuje, že mu stačí investovat nějaké peníze do SEO optimalizace, nastavení PPC kampaní, nebo zaplatit za správu profilu na Facebooku a zákazníci se už jenom pohrnou. Málokomu se to s tímhle přístupem podaří. Dnes Vám dám zjednodušený návod, jak dělat reklamu na internetu co nejlevněji a jednotlivé prvky marketingu do sebe zakomponovat, aby vytvořili takovou síť na zákazníky.

Jak přijít o 1149 fanoušků na FB za jediný den. KONEC OBTĚŽOVÁNÍ

Když se mne klient zeptá na nějaké Info k marketingu na internetu, jak ho dělat levněji, efektivněji, lépe, vždy se dozví to stejné. Musíte budovat důvěru, mít důvěryhodné webové stránky, důvěryhodný a kvalitní produkt nebo službu a musí si umět získat zákazníka na stálo. To jde velmi obtížně, pokud s ním dlouhodobě nekomunikujete.  Potřebujete tedy nějaké kvalitní kontakty! TEĎ jsem se dostal do situace, kdy jsem „musel“ smazat 1149 kontaktů a věřte, že jsem o tom pěkně dlouho přemýšlel. Proč jsem to udělal a co mi ztráta tak velké databáze kontaktů přinese v budoucnu, rozebírám v tomto článku.