Lidi, znáte princip projektu “Pošli to dál”. V principu nejde o nic jiného, než že někomu pomůžete a on vám to následně nevrácí, ale stejnou měrou pomůže někomu jinému. Nakonec se vám to vrátí ve větší míře, ale úplně z jiné strany. No a dnes přišla řada na mě, abych něco zase dal já.
Archiv pro štítek: reklama na internetu
Jak nedělat reklamu na Facebooku – příklad BMW
Dnes již asi nikdo nepochybuje o tom, že každá firma by měla přemýšlet o reklamě na Fejsbůku. Jenže jak to správně uchopit? To je otázka, kterou řeší malé i velké firmy a člověk by řekl, že ty větší firmy s pořádným rozpočtem to uchopí lépe, bohužel se tak neděje. Zde je malý příklad, jak dělá placenou reklamu BMW.
Blíží se konec Marka Zuckerberga?
Ve Facebooku se objevila velká trhlina. Tedy – není to trhlina pro uživatele, ale pro podnikatele, kteří měli Facebook donedávna jako jeden z nejlepších zdrojů trafiku – návštěvnosti. Účet na Facebooku si tedy ještě nerušte, ale podívejme se, s jakou změnou se budeme muset v Čechách vypořádat.
Synergický efekt v Marketingu – návod jak propojit marketingové prvky na internetu v jeden celek
O synergickém efektu hovoří každý z nás častěji, než si vůbec uvědomuje. Často slýchám fráze typu “když se to sere, tak se sere všechno!” a když má někdo úspěch, může říci třeba “když se daří, tak se daří!”. Stejně jako v přírodě i na internetu všechno se vším souvisí, ale slyšet a dělat to podle toho chce málokdo. Každý si totiž touží po co nejsnadnějším výdělku a tak rád sám sebe přesvědčuje, že mu stačí investovat nějaké peníze do SEO optimalizace, nastavení PPC kampaní, nebo zaplatit za správu profilu na Facebooku a zákazníci se už jenom pohrnou. Málokomu se to s tímhle přístupem podaří. Dnes Vám dám zjednodušený návod, jak dělat reklamu na internetu co nejlevněji a jednotlivé prvky marketingu do sebe zakomponovat, aby vytvořili takovou síť na zákazníky.
Jak přijít o 1149 fanoušků na FB za jediný den. KONEC OBTĚŽOVÁNÍ
Když se mne klient zeptá na nějaké Info k marketingu na internetu, jak ho dělat levněji, efektivněji, lépe, vždy se dozví to stejné. Musíte budovat důvěru, mít důvěryhodné webové stránky, důvěryhodný a kvalitní produkt nebo službu a musí si umět získat zákazníka na stálo. To jde velmi obtížně, pokud s ním dlouhodobě nekomunikujete. Potřebujete tedy nějaké kvalitní kontakty! TEĎ jsem se dostal do situace, kdy jsem „musel“ smazat 1149 kontaktů a věřte, že jsem o tom pěkně dlouho přemýšlel. Proč jsem to udělal a co mi ztráta tak velké databáze kontaktů přinese v budoucnu, rozebírám v tomto článku.