Uff! Tak je to konečně tady. Přiznám se, ani jsem neměl čas to oslavit. Letos konečně vyšla má sci-fi kniha Krev budoucnosti v tištěném vydání. Asi byste čekali, že vydám nějakou chytrou knížku o podnikání a on-line marketingu, ale takových knih už je dost a málokterá se dá strávit. Takže jsem se raději pustil do žánru sci-fi a románu, který si myslím s chutí přečtete.
Archiv pro štítek: recenze
Jak vytvořit a zrealizovat billboardovou kampaň
Čas od času přijde v marketingu řeč i na výlepní plochy a billboardy. Jak udělat dobře billboardovou kampaň a jaké zkušenosti si z realizace objednávky reklamy na billboardech odnesete, to zkusím shrnout v tomto článku.
Proč je mezi vedením a kontrolou propastný rozdíl
Ať už se jedná o volby, nebo vedení týmu, je podstatný rozdíl mezi kontrolou a vedením. Myslím, že si vedoucí málo uvědomují rozdíl mezi “vést zemi / kontrolovat zemi” a “vést tým / kontrolovat tým”. No a proč na tom vlastně záleží?
Report srpen – Placla a nárůst o 50%
Trochu se report zdržel, ale není od věci ho zveřejnit, protože je opět zajímavý.
Třetí report od doby, kdy jsme zakoupili webové portfolio jako investici. Možná vás naťukne k tomu, abyste si skutečně začali pohrávat s myšlenkou, že ten internet není tak špatný nápad. Jen krůček pak budete k tomu, abyste se zaregistrovali do Placly.