Od dávných časů hrdinných bojovníků a králů. Od dob kdy švec prodal první botu. Od doby, kdy se první neandrtálec začal specializovat na výrobu oštěpů, tu byl s námi. Řeč je o provizním marketingu, způsobu prodeje pomocí doporučování. Drtivá většina podnikatelů ho buď nepoužívá, nebo se ho snaží zavést v nevhodnou dobu. Takže si pojďme ukázat, jak správně zvednout tržby až o 30 % díky spuštění provizního programu.
Archiv pro štítek: partnerský program
Affiliate program škola návyků je ZLATÝ DŮL
Pokud chcete těžit z ozkoušených strategií, tak zbystřete. Můžete se totiž stát affiliate partnerem Školy návyků, kterou předloni vidělo přes 15 000 lidí. Letos tipuji minimálně trojnásobek a provize rozhodně stojí za pozornost. Pavel Říha a manažer provizního programu Mário Roženský jsou opravdoví profíci a tak se partneři mohou těšit na pohádkové odměny.