V prvním díle jsme se podívali na základní rozvržení webu a jednotlivé prvky, které mohou při správném využití vydělávat mnohonásobně více. Dnes se podíváme na udělátka, která uživatelům pomohou k tomu, aby nakupovali více.
Archiv pro štítek: Online podnikání
Vývoj webu v čase
Stejně jako se za posledních deset let změnilo naše chování, tak se neustále mění i potřeby webové stránky. V posledních 3 letech se přitom odehrávají změny naprosto zásadní, proto si pojďme ukázat pár příkladů a říci si, co udělat pro to, aby váš web vydělával více.
5 způsobů, jak si vydělat na dovolenou díky blogu
Blíží se doba dovolených a určitě vás čeká odpověď na otázky, kam a za kolik vyrazíte. Pak začnete počítat, zda si dovolenou vůbec můžete dovolit. Buď máte našetřeno, nebo to vyřešíte jako mnoho dalších lidí a půjčíte si; tohle řešení se mi však moc nelíbí, takže je tu ještě třetí možnost – na dovolenou si vydělat ještě někde bokem. Dnes si řekneme hned několik způsobů, jak si vydělat na dovolenou na vlastním blogu bez zbytečných nákladů.
Blíží se konec Marka Zuckerberga?
Ve Facebooku se objevila velká trhlina. Tedy – není to trhlina pro uživatele, ale pro podnikatele, kteří měli Facebook donedávna jako jeden z nejlepších zdrojů trafiku – návštěvnosti. Účet na Facebooku si tedy ještě nerušte, ale podívejme se, s jakou změnou se budeme muset v Čechách vypořádat.
Vítěz bere vše! Pravidlo, které mění příležitosti.
Globalizace a pokrok v oblasti techniky nám připravily velký oříšek, se kterým se musíme poprat. Nikdy totiž nebylo snazší začít tvořit z nuly, uspět a dostat se k milionům lidí. Zároveň to však vytváří jeden nepříjemný fenomén, který se nazývá pravidlem „Vítěz bere vše“.
Jak se s ním poprat?
Podpora zákazníků není otrava, je to příležitost
Určitě to také znáte. Přijde vám e-mail od zákazníka a vy jste otráveni dříve, než si jej vůbec přečtete.
Zase musíte odpovídat na tu samou otázku, kterou jste řešili už 20x. Musíte dohledávat, zda si u vás zákazník vůbec nakoupil, nebo jestli si vás s někým spletl. Spousta vyhozeného času, který byste přeci měli věnovat získávání nových zákazníků, přípravě reklamních kampaní a výběru nového zboží.
Vydělejte si na vánoční dárky pohodlně
Dnes Vám ukážu krásnou případovou studii.
Češi za vánoční dárky utratí v průměru 5 000 Kč. Jejich průměrná hrubá mzda je přitom cca 25 000 Kč. A to je průměr; reálná mzda je mnohem nižší. K tomu si přičtěte, že máte mnoho dalších výdajů (děti ve škole, dovolená, pojistky, doplatky na energie…). Rázem tak máte roční nálož nepravidelných výdajů, které slušně zahýbou vaší peněženkou a řádně ji provětrají.
Jak si získat zákazníky na Facebooku
Každý to dělá. Děláme to v práci, děláme to doma v posteli, na gauči, ve vaně, ve sprše i v restauraci. Lidé jsou dnes spojeni se sociálními sítěmi 24 hodin denně. A z toho jedna síť vyniká. Facebook. A právě Facebook přinese do vašeho byznysu tisíce nových zákazníků. Tady je důkaz místo slibů.
Podnikatelé v Česku jsou jako stromy v lese dubovém
Česko má rekordní počet podnikatelů. V naší maličké zemi je podnikajících subjektů kolem 1,5 milionu. Ve srovnání s Německem (s jeho cca 2,2 miliony subjektů) je to tak trochu zázrak. V takovém množství se najde samozřejmě velké množství plevele. Proto jsem udělal analýzu vývoje a zjistil, že je to stejné jako v pořádném lese.
Princip vlčí smečky ve firmě – buďte úspěšní!
Občas dostanu otázku, co dělá úspěšnou kampaň úspěšnou? Co je to ta zázračná esence, která rozhodne, zda se kampaň zaplatí, nebo má miliony na tržbách za pár dní? Rád bych vám řekl, že je to o tom mít kvalitní a dobře komunikovaný produkt, ale to bych lhal. Prodat můžete kdejaký sajrajt včetně pozemku na měsíci, ale povedete se vám to jen tehdy, když budete mít kolem sebe super tým. Tým, který se bude chovat jako smečka vlků.