+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: marketingový plán

project management 2

Příběh 5 podnikatelů, kteří to nikdy nevzdávají

Ne, tohle není článek, kde hraje hlavní roli Steve Jobs nebo Mark Zuckerberg. Tento článek je o skutečných lidech, kteří se nevzdávají a již roky každý den vstávají s tím, že je to příležitost udělat další krůček na cestě za bohatstvím. Je to příběh podnikatelů z Česka, s kterými jsem strávil tento víkend a rozhodně bylo o čem přemýšlet.

Boy Soldiers

Okupujte trh, díky strategickému plánování

Píše se 4. červenec 1943 a německé vojsko zahajuje největší tankovou bitvu v historii lidstva. Pokus o strategické získání iniciativy na východní frontě se stal ukázkovým příkladem jak prohrát celou válku, díky jedné prohrané bitvě. Přesto, že měli Rusové dvojnásobné ztráty a Němci vyspělejší a efektivnější techniku, nestačilo to na vítězství a osud třetí říše byl zpečetěn.

Můžete sledovat všechny trendy, používat ty nejvyspělejší techniky, marketingové strategie a stejně se můžete snadno dostat do takových ztrát, které budou pro vaši firmu znamenat totální zkázu. Proto se dnes zaměříme na taktické plánování, díky kterému si své reklamní aktivity ještě lépe připravíte.

Ebook-zdarma-4-snadné-kroky-k-efektivnímu-marketingu

Marketingový plán nefunguje – NIKDY

19.11 2013 Žádný komentář

V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je??

Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat informace, a co zjistí?? No přeci musí mít marketingový plán, jinak nemůžou dělat reklamu dobře. No a potom přijdou na můj blog (přes 150 lidí měsíčně) a hledají vzor marketingového plánu. Já jim ho samozřejmě dám, ale ještě jsem jim k tomu zapomněl říct jednu věc: Marketingový plán drtivé většině podnikatelů nefunguje. V tomto článku se podíváme na několik základních bodů, proč tomu tak je.

Jak propagovat restauraci – marketingový plán, vzor pro gastronomické provozovny

Je jen málo oborů, u kterých tak úzce souvisí marketing, produkt a tým, jako je prezentace restaurace. Marketing restauračního byznysu není těžký, ale je potřeba brát ohledy na mnoho věcí, které třeba u reklamy pro eshop nehrají velkou roli. Jelikož zde na webu často hledáte informace o propagaci restaurace, rozhodl jsem se tedy předat 5 let zkušeností s podnikáním v gastronomii a vypracovat vzor marketingového plánu pro restaurace. Pohostinství je náročný obor. Každý den jdete s kůží na trh a i drobná chyba při vaření vám může zkazit reputaci na dlouhou dobu. O tom, jak bude propagace úspěšná, rozhoduje i to, jestli se obsluha dobře vyspala a jak v kuchyni umyli nádobí. Snad tedy tento marketingový plán tomuto krásnému oboru pomůže. V článku jsem sepsal poznámky ohledně věcí, na které je potřeba se soustředit a na které se často zapomíná.

= Marketingový plán pro restaurace ke stažení zde =

Marketingový plán, vzor pro malé firmy, živnostníky i seminární a bakalářské práce

Připravil jsem zjednodušený marketingový plán, který je pro vás zdarma ke stažení. Pokud jste menší firma a chcete své podnikání někam posunout, je marketingový plán důležitou součástí dlouhodobého plánování. Při zpracovávání klasického plánu se vám může snadno stát, že se při analýze prostředí (trhu) ztratíte –„ utopíte v datech“. Proto jsem pro vás připravil vzor marketingového plánu, který vám může posloužit jako dobrá šablona pro propagaci menší firmy, restaurace nebo kadeřnictví, ale zároveň ho můžete použít i pro jednotlivé výrobky. Společně se teď podívejme na nejčastější chyby v marketingovém plánu….

Marketingový plán může pro menší firmy znamenat úsporu tisíců za reklamu – v praxi to ale nevidíme

Většina firem chce dosáhnout stabilního růstu, který ale často nepřichází. Obzvlášť menší firmy a živnostníci se dopouštějí největších chyb a marketingový plán neřeší. To je od efektivního marketingu vzdaluje. V praxi to dnes velmi často vypadá tak že firma, která chce získat nové zákazníky, investuje více peněz do reklamy. Pokud se ale řídí zažitými postupy, většinou neuspěje. Řešení přitom nejsou nijak obtížná.