+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: marketingový plán vzor

Jak propagovat restauraci – marketingový plán, vzor pro gastronomické provozovny

Je jen málo oborů, u kterých tak úzce souvisí marketing, produkt a tým, jako je prezentace restaurace. Marketing restauračního byznysu není těžký, ale je potřeba brát ohledy na mnoho věcí, které třeba u reklamy pro eshop nehrají velkou roli. Jelikož zde na webu často hledáte informace o propagaci restaurace, rozhodl jsem se tedy předat 5 let zkušeností s podnikáním v gastronomii a vypracovat vzor marketingového plánu pro restaurace. Pohostinství je náročný obor. Každý den jdete s kůží na trh a i drobná chyba při vaření vám může zkazit reputaci na dlouhou dobu. O tom, jak bude propagace úspěšná, rozhoduje i to, jestli se obsluha dobře vyspala a jak v kuchyni umyli nádobí. Snad tedy tento marketingový plán tomuto krásnému oboru pomůže. V článku jsem sepsal poznámky ohledně věcí, na které je potřeba se soustředit a na které se často zapomíná.

= Marketingový plán pro restaurace ke stažení zde =