+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: klíč k úspěchu

Jaký je rozdíl Email Academy 2 a v čem je lepší kurz Email Academy Premium?

Kurz Email Academy letos probíhá již třetím rokem. Určitě Vás bude zajímat, v čem je lepší než předchozí dva ročníky. Email Academy 2.0 je online kurz o email a online marketingu. Mimo to Vás také EA naučí, jak sestavit schopný tým spolupracovníků – nejdůležitější stavební kámen úspěšného podnikání. Letos bude Email Akademie probíhat 8 týdnů a bude rozšířená o bonusy, které předtím Email Akademie neobsahovala.

Úspěšný marketér a podnikatel David Kirš letos navíc odhalí, jak zvedl svůj příjem z desítek tisíc na 27 milionů ročně. A to myslím stojí za sledování. Projděme si společně, co nového obsahuje kurz Email Academy a co se naučíte.

Krach je dobrý recept na úspěch, když ho umíte využít

Každý má rád příběhy o úspěšných podnikatelích. Většina z těch nejúspěšnějších má za sebou i pády a krachy o kterých se ale moc nepíše. Nepíše se o nich, protože neúspěch nikoho nezajímá. Ve skutečnosti jsou jejich krachy důležitým faktorem budoucího úspěchu. Tajemství jejich největších úspěchů často leží právě v tom, že jim jejich předchozí podnikání zkrachovalo. 

Vycházíme li z předpokladu, že „kdo nic neriskuje – nic nezíská“, je hned několik důvodů, proč je dobře, že za sebou máte i neúspěch.

Email marketing je efektivní, když ho děláme dobře. Víte jak vytvořit – rozeslat emaily a newsletter?

Email marketing hodně lidí zavrhuje. Ve skutečnosti je to prokazatelně jeden z nelepších reklamních nástrojů na internetu. Většina firem ho ale používá špatně a neefektivně. Je jasné, že si pak myslí, že emailing nefunguje. Když se naučíte jak a s kterou službou zajistit rozesílání emailů, je vaše cesta k úspěchu v online podnikání otevřená. Přečtete si, jak může rozesílat emaily i malá firma.

Uznat neúspěch není slabost – jak poznat, že jsme šlápli do ho§vna a složit karty

Velmi často přirovnávám podnikání k hraní pokeru. V hazardní hře je také dobré umět odejít od stolu, pokud zrovna nemáme svůj den. Známé české přísloví říká: „Čím víc se s ho§nem mažeš, tím víc smrdí“. Ale opustit projekt hned při prvním problému je spíše známka slabé vůle a každý správný podnikatel přece první překážky k úspěchu překoná. Jak tedy poznat že jsme šlápli do projektu špatnou nohou a je lepší ho opustit? 

Michal Kubíček – člověk musí začít u sebe v hlavě, tam to všechno začíná

Michal Kubíček společně se svou firmou PRONETmedia stojí za řadou úspěšných projektů. Je uznávaný specialista na online podnikání. Vydal zajímavou knížku a pomohl mnoha začínajícím podnikatelům uspět na Internetu. Souhlasil s rozhovorem, který Vám může pomoci rozjet podnikání, které Vás bude bavit.

Poznáš co je tvůj cíl a co prostředek k dosažení úspěchu?

Až příliš často lidé obětují svůj čas něčemu, co je nenaplňuje. Až příliš často se nám stává, že si jdeme za svým cílem a „vyhoříme“. Příliš často se spokojíme s kompromisem. Důvod, proč se to všechno stává je v záměně, kterou si neuvědomujeme. Obtěžkání starostmi každodenního života a zaneprázdněni řešením každodenní operativy, nás tato záměna prostředku a cíle vůbec nenapadne.