+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak zvýšit tržby podniku

photo-1456743625079-86a97ff8bc86

Podpora zákazníků není otrava, je to příležitost

Určitě to také znáte. Přijde vám e-mail od zákazníka a vy jste otráveni dříve, než si jej vůbec přečtete.

Zase musíte odpovídat na tu samou otázku, kterou jste řešili už 20x. Musíte dohledávat, zda si u vás zákazník vůbec nakoupil, nebo jestli si vás s někým spletl. Spousta vyhozeného času, který byste přeci měli věnovat získávání nových zákazníků, přípravě reklamních kampaní a výběru nového zboží.

project management 2

Příběh 5 podnikatelů, kteří to nikdy nevzdávají

Ne, tohle není článek, kde hraje hlavní roli Steve Jobs nebo Mark Zuckerberg. Tento článek je o skutečných lidech, kteří se nevzdávají a již roky každý den vstávají s tím, že je to příležitost udělat další krůček na cestě za bohatstvím. Je to příběh podnikatelů z Česka, s kterými jsem strávil tento víkend a rozhodně bylo o čem přemýšlet.

Shopping body part back

Jak zvýšit tržby 3. Díl – Doplňkový prodej

Chodíte občas na poštu? A už vám paní na přepážce nabídla Snickersku? Pokud ano, tak jste se stali svědky totálního zabití přínosu doplňkového prodeje. Tyčinky se prostě na poště neprodávají a tak je po uplynutí záruční lhůty odepíšou do ztráty. Možná je do té doby stihnou sníst zaměstnanci, a získají tím slušnou šanci na pár civilizačních chorob a předčasný důchod. Tento článek je o tom, jak si vydělat slušné peníze doplňkovým prodejem.

Zvýšení tržeb podniku

Jak rychle zvýšit tržby v podnikání za 5 minut – 1. díl

Je nový rok, čas předsevzetí a určitě jste natěšení, že se vám letos bude dařit ještě více. Proto jsem se rozhodl věnovat hned několik článků tématu, které zajímá snad každého – jak vydělat více peněz. Věřím, že vám nový seriál pomůže uloupnout si pro sebe, svůj projekt a svou rodinu trochu více finanční svobody.

Santa VS. Ježíš

Santa VS. Ježíšek – kdo vyhraje u vašeho zákazníka?

14.12 2014 Žádný komentář

Vánoce jsou svátky klidu a pohody, ale hlavní je, že je to skvělý byznys. Pro velkou většinu obchodníků, kteří prodávají koncovým zákazníkům, jsou Vánoce období, kdy jim přistane pod stromeček až 50% tržeb z celého roku. A to je pořádná nadílka! Málokdo si přitom uvědomí, jaký rozdíl je mezi zákazníkem Santy a Ježíška. Víte to?

Radost z prodeje video

8 tipů jak si udělat radost z prodeje

Zažil jsem období, kdy jsem chodil „dům od domu“ a živnostníkům i středně velkým firmám nabízel marketingové produkty jedné nejmenované společnosti, která dělá slevové vouchery. Chtěl jsem si to prostě vyzkoušet a dařilo se mi celkem dobře. Přesto jsem přišel na to, že nemám z prodeje radost. Něco podobného zažívají i online podnikatelé a majitelé eshopu. Objednávky chodí, někdo je vyřídí, ale radost z prodeje nepřichází. A protože dnes je výjimečný den, rozhodl jsem se zveřejnit pár tipů na zlepšení nálady při prodeji. Doplňte je o vaše vlastní nápady, jak zlepšujete své prodeje a děláte si tím radost.

Jak jsem spustil komunitní eshop

Období o kterém nerad mluvím. Jak se mám teď už asi všichni víte. Jsem affiliate partner u velkých kampaní, kde se dobře daří skoro každému. Ale co jsem dělal před tím?? K této práci jsem se dostal náhodou. Původně jsem totiž chtěl na internetu rozjet velký komunitní eshop. Je to období o kterém nerad mluvím, nebyl to zrovna úspěch. A jak víme, neúspěch neprodává.