+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak uspět

Michal Kubíček – člověk musí začít u sebe v hlavě, tam to všechno začíná

Michal Kubíček společně se svou firmou PRONETmedia stojí za řadou úspěšných projektů. Je uznávaný specialista na online podnikání. Vydal zajímavou knížku a pomohl mnoha začínajícím podnikatelům uspět na Internetu. Souhlasil s rozhovorem, který Vám může pomoci rozjet podnikání, které Vás bude bavit.

Poznáš co je tvůj cíl a co prostředek k dosažení úspěchu?

Až příliš často lidé obětují svůj čas něčemu, co je nenaplňuje. Až příliš často se nám stává, že si jdeme za svým cílem a „vyhoříme“. Příliš často se spokojíme s kompromisem. Důvod, proč se to všechno stává je v záměně, kterou si neuvědomujeme. Obtěžkání starostmi každodenního života a zaneprázdněni řešením každodenní operativy, nás tato záměna prostředku a cíle vůbec nenapadne.

Proč mají v podnikání úspěch lidé s většími cíli. Tajemství úspěchu odhaleno.

Asi každý člověk někdy přemýšlel o tom, že zanechá studia nebo opustí své zaměstnání a začne se věnovat podnikání, uspěla už řada lidí, proč ne právě vy! Skutečně ale vykročit do nejistoty už zkusí výrazně méně z nás. Úspěšné splnění snu čeká jen na pár procent vyvolených. Kde se skrývá to tajemství úspěchu v podnikání a proč je tolik projektů neúspěšných?

Nebát se svých slabých stránek, to jsou cesty k úspěchu v životě i podnikání

Ve většině článků o slabých stránkách osobnosti se dozvíte důležitou informaci: Využívejte svých silných stránek a se slabými počítejte. Já mám na to odlišný názor. Počítat s tím, že máte slabé stránky, Vás může připravit o peníze, čas a především zkušenosti, které nasbíráte, když zvolíte odlišný přístup.

O kolik Vás denně připraví váš IPOD a další chytré aplikace

Za poslední roky se doslova „ roztrhl pytel“ s chytrými telefony. K tomuto článku mě přiměl rozhovor s mým přítelem. Na jeho tvrzení, že potřebuje velký dotykový displej kvůli vyřizování emailů, jsem prostě neměl argument. Nyní ho ale již mám, dokonce ho má každý z Vás. Můžete si totiž snadno spočítat, o kolik peněz Vás denně připraví používání chytrého telefonu.

Jak vytvořit úspěšnou reklamu. Myslete jinak než ostatní – úspěšné letáky v praxi

Občas, jak pomáhám klientům s reklamou, mám pocit, že už žijeme pouze u počítače. Každý začínající podnikatel i ostřílený obchodník dnes přemýšlí pouze nad tím, jak být vidět na internetu. Základem úspěšné reklamy ale je odlišit se od ostatních. Lidé již přestali používat doposud efektivní reklamu a strženi davem hledají mezírky na internetu. A co staré dobré letáky? Každý vám potvrdí, že letákování nemá žádný efekt. Málokdo se ale zaměří na to, jestli letáky správně připravil. Přestaňte tedy utrácet koruny za oslovení cílového zákazníka přes PPC a pojďme se zaměřit na vytvoření úspěšného letáku. Oslovíme cílového zákazníka za desetníky.

Víte, kolik stojí hodina vašeho života?

Jako každý, i já jsem se dlouhou dobu spoléhal sám na sebe, jelikož jsem se, jako každý začínající podnikatel, snažil ušetřit tolik potřebný kapitál. Pak mě napadlo spočítat si cenu svého času, abych s ním neplýtval. Většina lidí se totiž, jen pro pár korun, snaží udělat si všechno sami. Domněnka, že to stojí jen Váš čas je sice pravdivá, ale zavádějící. Pokud s touto myšlenkou začnete podnikat, jen těžko se tohoto návyku budete zbavovat. Proto se dnes zaměříme na to, kolik stojí Váš čas! Je to jednoduché cvičení, které vám zabere tak 10 minut.

Jak efektivně ne/vyřizovat poštu – První část

Den je příliš krátký na to, abychom jej trávili vyřizováním pošty. Dokonce je příliš krátký i na to, abychom pracovali 8 hodin denně. Pokud i vy patříte k těm, co nemají kvůli práci čas na práci, jsou tyto řádky určené právě vám. Na internetu jsem našel hned několik zaručených návodů jak efektivně pracovat s emailovou poštou. U všech najdete něco, co nejspíše neděláte a přitom vám to může ulehčit práci. Tento článek jsem ale zaměřil na to, jak omezit emailovou komunikaci na jeden či dva dny v týdnu. Chcete vědět, co tomu řeknou vaši zákazníci nebo zaměstnavatel?

Podnikání je jako hraní pokeru. Začínáme vyhrávat – díl první

Vydat se na cestu pokerového hráče není pro každého a především ne pro ty, co si nemohou dovolit prohrát. U podnikání je to podobné. Vždy musíte zvážit riziko toho, co se stane, pokud tuhle hru prohrajete. Přitom ale nejde o to, jak velké je riziko krachu. Mluvíme tu o tom, co Vám zbude, pokud zkrachujete. O co přijdete? (O rodinu, auto, dům?). Pokud vám vychází, že budete pár měsíců na sucharech, klidně si tuhle hru zahrajte. Zkuste si na zkoušku hladovět jednou týdně. Je to tak hrozné? Nezapomeňte si ale spočítat, jaké karty by mohla mít vaše konkurence.