O Davidu Kiršovi a jeho týmu slýchávám, že nic neumí, že prodává sny a na tom staví svůj úspěch. Jsem rád, že mě dokázal přesvědčit o opaku a podařil se mu perfektní kousek. Přiměl mě udělat rozhodnutí „koupit produkt “ hned na první pokus. Prodal ho bez toho, aby mi něco nabízel. Podívejte se na rozbor cesty zákazníka s okamžitým rozhodnutím koupit produkt za 12 tisíc.
Archiv pro štítek: jak uspět na internetu
Rozhovor v zimní zahradě – Vladimír Bohm, jak vybudovat úspěšný blog díky tomu co milujete
Tolik lidí touží začít něco dělat, podnikat a ukázat co umí na internetu, ale co je brzdí? Dnes si pusťte rozhovor s člověkem, který dokázal překonat své strachy a píše o věcech, které spousta lidí považuje za “bláznovství”. On však ne a právě proto jsem si ho pozval do studia. Vladimír Bohm založil blog a vykročil se svojí zkušeností do internetů. Vladimír spustil blog právě před rokem a dnes má širokou základnu pravidelných čtenářů. Dokázal to navíc v tak úzkém segmentu trhu, že málokdo sázel na úspěch.
O čem marketingové agentury nemluví
Je to opravdu šokující. Včera jsem si počítal náklady na jednotlivé prvky marketingu a vzniklo z toho spontánně video, které Vám odhalí jeden z důvodů, proč se lidem podnikání na internetu nedaří. Spočítal jsem, že jeden z nejlepších způsobů jak zvednout tržby a zvýšit zisk, vyžaduje investici pouhých 17 korun za den a další náklady narůstají až s postupným nárůstem tržeb. Statistika hovoří jasně : tohle vám zvedne tržby o 30%.
Lesk a bída Infopodnikání – České Info produkty
Každý člověk, který se věnuje internetu a online vzdělávání, asi zaznamenal nový pojem Infoprodukt. Jde vlastně o produkt (školení, kniha, členská sekce), kde se za poplatek dozvíte informace, které Vás zajímají. To je naprosto v pořádku. Poslední dobou jsem ale zaznamenal pár lidí, kteří o sobě hrdě prohlašují, že jsou infopodnikatelé. A já si jenom říkám, kdo je vlastně ten „info podnikatel“? A co si mám myslet o člověku, který si říká infopodnikatel.
Synergický efekt v Marketingu – návod jak propojit marketingové prvky na internetu v jeden celek
O synergickém efektu hovoří každý z nás častěji, než si vůbec uvědomuje. Často slýchám fráze typu “když se to sere, tak se sere všechno!” a když má někdo úspěch, může říci třeba “když se daří, tak se daří!”. Stejně jako v přírodě i na internetu všechno se vším souvisí, ale slyšet a dělat to podle toho chce málokdo. Každý si totiž touží po co nejsnadnějším výdělku a tak rád sám sebe přesvědčuje, že mu stačí investovat nějaké peníze do SEO optimalizace, nastavení PPC kampaní, nebo zaplatit za správu profilu na Facebooku a zákazníci se už jenom pohrnou. Málokomu se to s tímhle přístupem podaří. Dnes Vám dám zjednodušený návod, jak dělat reklamu na internetu co nejlevněji a jednotlivé prvky marketingu do sebe zakomponovat, aby vytvořili takovou síť na zákazníky.