+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak udělat dobrou reklamu

marketingový plán vzor zdarma ke stažení

Marketingový plán, vzor pro malé firmy, živnostníky i seminární a bakalářské práce

17.12 2020 Žádný komentář

Připravil jsem zjednodušený marketingový plán, který je pro vás zdarma ke stažení. Pokud jste menší firma a chcete své podnikání někam posunout, je sestavení marketingového plánu důležitou součástí dlouhodobého plánování. Při zpracovávání klasického plánu se vám může snadno stát, že se při analýze prostředí (trhu) ztratíte –„ utopíte v datech“. Proto jsem pro vás připravil vzor marketingového plánu, který vám může posloužit jako dobrá šablona pro propagaci menší firmy, restaurace nebo kadeřnictví, ale zároveň ho můžete použít i pro jednotlivé výrobky.

Ale pozor, marketingový plán není totéž co podnikatelský záměr, neboli business plán. Je pouze jeho součástí a pro oslovení investora, či naplánování projektu stačit nebude. V takovém případě doporučuji se na mně obrátit napřímo.

Marketingový_plán_vzor

Proč marketingový plán nefunguje – NIKDY

V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je??

Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat informace, a co zjistí?? No přeci musí mít marketingový plán, jinak nemůžou dělat reklamu dobře. No a potom přijdou na můj blog (přes 150 lidí měsíčně) a hledají vzor marketingového plánu. Já jim ho samozřejmě dám, ale ještě jsem jim k tomu zapomněl říct jednu věc: Marketingový plán drtivé většině podnikatelů nefunguje. V tomto článku se podíváme na několik základních bodů, proč tomu tak je.

First Million card with a beach on background

Milionový blog? To je Váš blog!

Většině podnikatelů, firem ale i lidem, kteří o podnikání teprve uvažují, připadá vytváření blogu jako ztráta času či málo efektivní způsob jak propagovat své produkty a sami sebe. Je to proto, že to dělají špatně a já bych Vám chtěl ukázat, proč tomu tak je a jak vydělat milion nebo dva, díky blogu.

Young woman enjoying en e-book at night

Jak si získat zákazníky na Facebooku

Každý to dělá. Děláme to v práci, děláme to doma v posteli, na gauči, ve vaně, ve sprše i v restauraci. Lidé jsou dnes spojeni se sociálními sítěmi 24 hodin denně. A z toho jedna síť vyniká. Facebook. A právě Facebook přinese do vašeho byznysu tisíce nových zákazníků. Tady je důkaz místo slibů.

SAM_6408

Jak prodávat na Facebooku – nevěřte, že to nejde!

Za 2 dny jsem na Facebooku udělal tržbu 12 223 Kč s investicí 266 korun. Otázka tedy zní, proč slýchám, že se na Facebooku neprodává a že inzeráty v postraním panelu nefungují. Tento článek je pro ty, kteří chtějí vědět jak vydělat na affiliate, ale i pro podnikatele a manažery firem. Chcete kompletní návod?

affiliate software v češtině pro váš eshop

O čem marketingové agentury nemluví

Je to opravdu šokující. Včera jsem si počítal náklady na jednotlivé prvky marketingu a vzniklo z toho spontánně video, které Vám odhalí jeden z důvodů, proč se lidem podnikání na internetu nedaří. Spočítal jsem, že jeden z nejlepších způsobů jak zvednout tržby a zvýšit  zisk, vyžaduje investici pouhých 17 korun za den a další náklady narůstají až s postupným nárůstem tržeb. Statistika hovoří jasně : tohle vám zvedne tržby o 30%.

Synergický efekt v Marketingu – návod jak propojit marketingové prvky na internetu v jeden celek

O synergickém efektu hovoří každý z nás častěji, než si vůbec uvědomuje. Často slýchám fráze typu “když se to sere, tak se sere všechno!”  a když má někdo úspěch, může říci třeba “když se daří, tak se daří!”. Stejně jako v přírodě i na internetu všechno se vším souvisí, ale slyšet a dělat to podle toho chce málokdo. Každý si totiž touží po co nejsnadnějším výdělku a tak rád sám sebe přesvědčuje, že mu stačí investovat nějaké peníze do SEO optimalizace, nastavení PPC kampaní, nebo zaplatit za správu profilu na Facebooku a zákazníci se už jenom pohrnou. Málokomu se to s tímhle přístupem podaří. Dnes Vám dám zjednodušený návod, jak dělat reklamu na internetu co nejlevněji a jednotlivé prvky marketingu do sebe zakomponovat, aby vytvořili takovou síť na zákazníky.

Jak přijít o 1149 fanoušků na FB za jediný den. KONEC OBTĚŽOVÁNÍ

Když se mne klient zeptá na nějaké Info k marketingu na internetu, jak ho dělat levněji, efektivněji, lépe, vždy se dozví to stejné. Musíte budovat důvěru, mít důvěryhodné webové stránky, důvěryhodný a kvalitní produkt nebo službu a musí si umět získat zákazníka na stálo. To jde velmi obtížně, pokud s ním dlouhodobě nekomunikujete.  Potřebujete tedy nějaké kvalitní kontakty! TEĎ jsem se dostal do situace, kdy jsem „musel“ smazat 1149 kontaktů a věřte, že jsem o tom pěkně dlouho přemýšlel. Proč jsem to udělal a co mi ztráta tak velké databáze kontaktů přinese v budoucnu, rozebírám v tomto článku.

Efektivní marketing, jak vytvořit úspěšný leták

Po několika konzultacích s klienty jsem se včera večer rozhodl, že natočím video „JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNÝ LETÁK“. Prohrabal jsem pár kontejnerů a krabic s papírem a našel jsem pár informací, které Vám můžou pomoci vytvořit funkční leták. Mnoho s těchto věcí platí u všech forem marketingu a obsah a forma je shrnutá v Ebooku, který je ke stažení zdarma.