Každý den zkrachuje v Čechách alespoň jedna restaurace, bar cukrárna nebo kavárna. Je velmi jednoduché „hodit“ tento problém na triko té všudypřítomné krizi, nebo se na to podívat v širší perspektivě a odhalit nedostatky, které restauratéři nejčastěji dělají.
Tento a minulý týden jsme cestovali s rodinou od hotelu k hotelu a navštívili jsme hodně restaurací. Potkali jsme restaurace velmi dobré i katastrofální. Kromě toho, že restauracím většinou chybí koncept a jakákoliv marketingová strategie je restaurační byznys hlavně o lidech a o tom, zda v restauraci uvidíte nějakou show (na talíři nebo jinde). Jelikož jsem sám provozoval několik restauračních zařízení, všiml jsem si nové příležitosti, která může některým restauratérům přinést velice slušný vedlejší příjem. Pojďme využít doplňkové služby, servisu pro zákazníky a vybudujme si dlouhodobý vedlejší příjem>>>.