+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: Jak podnikat

jak vydělat affiliate marketing

V hlavní roli affiliate marketing

Nejvíce lidí, kteří přemýšlí, jak vydělat na internetu, mi píše především kvůli affiliate marketingu. Je to asi nejznámější způsob výdělku, kdy získáváte provize z uskutečněných konverzí (nákupů a registrací). Podíváme se mu dnes na zoubek.

Na úvod je potřeba si uvědomit, že affiliate je jen způsob monetizace. Sám o sobě není podnikáním. Potřebujete mít projekt a ten vám vydělává třeba díky affiliate marketingu, ale klidně i jiným způsobem. Řadu dalších způsobů učím v kurzu on-line zisky. Nejprve vymyslete, co chcete dělat a proč. Vymyslete projekt. Teprve potom (souběžně s tím) přemýšlejte, jak na tom vyděláte. Přemýšlet nejdříve na čem vydělat, vás může dostat do slepé uličky.

vývoj podnikatele

3 fáze podnikatelského vývoje

Když jsem byl dítě, chtěl jsem být velkej mužškej šedlák” , což pro mě znamenalo něco jako jméno Mark Zuckerberg nebo Steve Jobs pro dnešní startupisty. Teď jsem trochu starší a mám za sebou 10 let podnikání, sepsal jsem tedy 3 hlavní fáze podnikatelského vývoje. Ta změna je dost zásadní a myslím, že velmi dobře vystihuje, proč se většině podnikatelů nezadaří hned na začátku.

project management 2

Příběh 5 podnikatelů, kteří to nikdy nevzdávají

Ne, tohle není článek, kde hraje hlavní roli Steve Jobs nebo Mark Zuckerberg. Tento článek je o skutečných lidech, kteří se nevzdávají a již roky každý den vstávají s tím, že je to příležitost udělat další krůček na cestě za bohatstvím. Je to příběh podnikatelů z Česka, s kterými jsem strávil tento víkend a rozhodně bylo o čem přemýšlet.

Depressed smoking man sitting on chair on black background

5 Podnikatelských výkřiků

Bezdomovec stojí v Metru a křičí: „Nóóvý prostor, právě vyšel Nóóvý prostor, kupte Nový prostor“ a stejně jak ten bezdomovec se chovají podnikatelé. Není pak divu, že do pěti let skončí 81 % všech firem. Sepsal jsem proto 5 podnikatelských výkřiků, které vás můžou spolehlivě dostat až do pražského podchodu.

Boy Soldiers

Okupujte trh, díky strategickému plánování

Píše se 4. červenec 1943 a německé vojsko zahajuje největší tankovou bitvu v historii lidstva. Pokus o strategické získání iniciativy na východní frontě se stal ukázkovým příkladem jak prohrát celou válku, díky jedné prohrané bitvě. Přesto, že měli Rusové dvojnásobné ztráty a Němci vyspělejší a efektivnější techniku, nestačilo to na vítězství a osud třetí říše byl zpečetěn.

Můžete sledovat všechny trendy, používat ty nejvyspělejší techniky, marketingové strategie a stejně se můžete snadno dostat do takových ztrát, které budou pro vaši firmu znamenat totální zkázu. Proto se dnes zaměříme na taktické plánování, díky kterému si své reklamní aktivity ještě lépe připravíte.