V prvním díle jsme se podívali na základní rozvržení webu a jednotlivé prvky, které mohou při správném využití vydělávat mnohonásobně více. Dnes se podíváme na udělátka, která uživatelům pomohou k tomu, aby nakupovali více.
Archiv pro štítek: Jak podnikat na internetu
Podnikání na Amazonu není pro malé hráče
Amazon dosáhl v roce 2015 rekordní tržby 100 miliard dolarů. Můžeme si na rovinu říct, že už ho s e-shopem nedohoníte. Přesto je tu možnost, jak na Amazonu vydělat a zapojit se do největšího tržiště světa. Amazon se s vámi totiž o svůj byznys rozdělí.
A proč by se dělil?
Skrytá síla webu!
Možná už taky máte svůj blogísek, e-shop, magazín, prostě web jak má být. Takže už asi řešíte návštěvnost, konverze, prodeje, míru opuštění, zdroje návštěvnosti a podobné vymoženosti. Proto se budeme věnovat něčemu navíc, co většina webů nemá a přitom to parádně funguje. Tou věcí je…
Jak prodávat i kupovat zboží SUPER VÝHODNĚ
Jogurt, tričko, chléb či auto, to vše jsou produkty, které každý z nás denně užíváme, a obchod v segmentu zboží pro koncové zákazníky je jedním z nejrozvinutějších. V dnešním článku se podíváme na novou možnost, jak růst jako podnikatel v tomto segmentu, ale také na to, jak si každý z nás, díky internetu, může na těchto produktech ušetřit tisíce korun měsíčně a dokonce vydělávat na tom, že je nakupuje. Dnes to bude užitečné pro všechny.
8 kroků pro milionový email marketing
Líbilo by se vám vydělat si o stovky tisíc, nebo i milion ročně navíc? Vím, jsem trochu megaloman, ale teď nepřeháním, milionový email marketing může být skoro tak výdělečnou reality show jako Velký bratr, nebo Vyvolení. Jako příklad můžeme vzít eshop Sportobchod.cz, kterému dělá obvykle email marketing 20% obratu a v období narozenin eshopu dokonce 40%. No a to už nějakou tu kačku navíc hodí, co myslíte?
Přátelé a známí jsou Vaše zlatíčka, tak si je hýčkejte!
Mám pro Vás trochu inspirace, jak může zveřejnění jednoho jediného článku na blogu posunout vaše podnikání o pěkný kus dopředu. Mnoho podnikatelů i odborníků na time management považuje blogování za „žrout času“. Samozřejmě že musíte věnovat nějaký čas tvorbě a správě obsahu, ale když se obsah povede, mají radost čtenáři a ti zase odmění Vás. Ukážu Vám tedy na reálném příkladu, výsledky u jednoho úspěšného článku.
Díky všem za neúspěch a neštěstí DOOPRAVDY
Myslím, že tohle je velmi aktuální téma. Poslední dobou si uvědomuji, jak moc je dobře, že některé moje projekty absolutně pohořely. Ano, přiznávám se, někdy jsem dělal věci hodně špatně. S odstupem času poznávám, že mě to k něčemu dovedlo. Tento článek je tedy poselstvím, že i neštěstí, které Vás potká, má svůj hlubší smysl.