+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak oslovit zákazníky

radost z prodeje pavel fara

Zatočí Radost z Prodeje s podvody a blbostí v obchodě?

Co má společného upocený realitní makléř, vtíravý finanční poradce na telefonu a majitel malé kavárny, krámku nebo prodejce mobilních tarifů na ulici? Většina z nich neuspěje!

Přestože se snaží a obchodní zástupci mají tabulkově jedny z nejvyšších příjmů, většina z nich skončí do roka. Důvody rozkrývá nový seriál a navazující program na RadostzProdeje.cz. (aff. link) Tenhle způsob výuky je přelomový svým formátem. Obchodníci Pavel Fara a Peter Urbanec převedli své 25 leté zkušenosti do online světa a zveřejnili video seriál zdarma, který má jiný formát, než na který jsme zvyklí.

Ebook-zdarma-4-snadné-kroky-k-efektivnímu-marketingu

Marketingový plán nefunguje – NIKDY

19.11 2013 Žádný komentář

V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je??

Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat informace, a co zjistí?? No přeci musí mít marketingový plán, jinak nemůžou dělat reklamu dobře. No a potom přijdou na můj blog (přes 150 lidí měsíčně) a hledají vzor marketingového plánu. Já jim ho samozřejmě dám, ale ještě jsem jim k tomu zapomněl říct jednu věc: Marketingový plán drtivé většině podnikatelů nefunguje. V tomto článku se podíváme na několik základních bodů, proč tomu tak je.

affiliate software v češtině pro váš eshop

O čem marketingové agentury nemluví

Je to opravdu šokující. Včera jsem si počítal náklady na jednotlivé prvky marketingu a vzniklo z toho spontánně video, které Vám odhalí jeden z důvodů, proč se lidem podnikání na internetu nedaří. Spočítal jsem, že jeden z nejlepších způsobů jak zvednout tržby a zvýšit  zisk, vyžaduje investici pouhých 17 korun za den a další náklady narůstají až s postupným nárůstem tržeb. Statistika hovoří jasně : tohle vám zvedne tržby o 30%.

Efektivní marketing, jak vytvořit úspěšný leták

Po několika konzultacích s klienty jsem se včera večer rozhodl, že natočím video „JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNÝ LETÁK“. Prohrabal jsem pár kontejnerů a krabic s papírem a našel jsem pár informací, které Vám můžou pomoci vytvořit funkční leták. Mnoho s těchto věcí platí u všech forem marketingu a obsah a forma je shrnutá v Ebooku, který je ke stažení zdarma.

Jak propagovat restauraci – marketingový plán, vzor pro gastronomické provozovny

Je jen málo oborů, u kterých tak úzce souvisí marketing, produkt a tým, jako je prezentace restaurace. Marketing restauračního byznysu není těžký, ale je potřeba brát ohledy na mnoho věcí, které třeba u reklamy pro eshop nehrají velkou roli. Jelikož zde na webu často hledáte informace o propagaci restaurace, rozhodl jsem se tedy předat 5 let zkušeností s podnikáním v gastronomii a vypracovat vzor marketingového plánu pro restaurace. Pohostinství je náročný obor. Každý den jdete s kůží na trh a i drobná chyba při vaření vám může zkazit reputaci na dlouhou dobu. O tom, jak bude propagace úspěšná, rozhoduje i to, jestli se obsluha dobře vyspala a jak v kuchyni umyli nádobí. Snad tedy tento marketingový plán tomuto krásnému oboru pomůže. V článku jsem sepsal poznámky ohledně věcí, na které je potřeba se soustředit a na které se často zapomíná.

= Marketingový plán pro restaurace ke stažení zde =

Proč využít online video kurz Email Academy 2.0

Zřejmě opravdu každý, kdo se věnuje online marketingu a podnikání na internetu, již zaznamenal návrat úspěšného kurzu Email Academy. Tento kurz drží rekord jako nejprodávanější kurz pro podnikatele v Čechách. I když jsem se snažil, nenašel jsem na Email Akademy 2.0  žádné negativní recenze. Kurz, rozšířený o zkušenosti z minulých let, bude letos v prodeji pod názvem Email Academy 2.0 a obohacený o nové bonusy a dárky. Věřím, že ukáže, kam se tahle forma vzdělávání posunula za dva roky.

Email marketing je efektivní, když ho děláme dobře. Víte jak vytvořit – rozeslat emaily a newsletter?

Email marketing hodně lidí zavrhuje. Ve skutečnosti je to prokazatelně jeden z nelepších reklamních nástrojů na internetu. Většina firem ho ale používá špatně a neefektivně. Je jasné, že si pak myslí, že emailing nefunguje. Když se naučíte jak a s kterou službou zajistit rozesílání emailů, je vaše cesta k úspěchu v online podnikání otevřená. Přečtete si, jak může rozesílat emaily i malá firma.

Marketingový plán, vzor pro malé firmy, živnostníky i seminární a bakalářské práce

Připravil jsem zjednodušený marketingový plán, který je pro vás zdarma ke stažení. Pokud jste menší firma a chcete své podnikání někam posunout, je marketingový plán důležitou součástí dlouhodobého plánování. Při zpracovávání klasického plánu se vám může snadno stát, že se při analýze prostředí (trhu) ztratíte –„ utopíte v datech“. Proto jsem pro vás připravil vzor marketingového plánu, který vám může posloužit jako dobrá šablona pro propagaci menší firmy, restaurace nebo kadeřnictví, ale zároveň ho můžete použít i pro jednotlivé výrobky. Společně se teď podívejme na nejčastější chyby v marketingovém plánu….