+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak oslovit zákazníky

marketingový plán vzor zdarma ke stažení

Marketingový plán, vzor pro malé firmy, živnostníky i seminární a bakalářské práce

17.12 2020 Žádný komentář

Připravil jsem zjednodušený marketingový plán, který je pro vás zdarma ke stažení. Pokud jste menší firma a chcete své podnikání někam posunout, je sestavení marketingového plánu důležitou součástí dlouhodobého plánování. Při zpracovávání klasického plánu se vám může snadno stát, že se při analýze prostředí (trhu) ztratíte –„ utopíte v datech“. Proto jsem pro vás připravil vzor marketingového plánu, který vám může posloužit jako dobrá šablona pro propagaci menší firmy, restaurace nebo kadeřnictví, ale zároveň ho můžete použít i pro jednotlivé výrobky.

Ale pozor, marketingový plán není totéž co podnikatelský záměr, neboli business plán. Je pouze jeho součástí a pro oslovení investora, či naplánování projektu stačit nebude. V takovém případě doporučuji se na mně obrátit napřímo.

Marketingový_plán_vzor

Proč marketingový plán nefunguje – NIKDY

V Čechách máme velký marketingový problém. Alespoň ho vnímá velké množství živnostníků, drobných podnikatelů a lidí pracujících na volné noze. Jaký problém to je??

Podnikání jim trochu vázne, tak si říkají, že to bude tím marketingem. Začnou hledat informace, a co zjistí?? No přeci musí mít marketingový plán, jinak nemůžou dělat reklamu dobře. No a potom přijdou na můj blog (přes 150 lidí měsíčně) a hledají vzor marketingového plánu. Já jim ho samozřejmě dám, ale ještě jsem jim k tomu zapomněl říct jednu věc: Marketingový plán drtivé většině podnikatelů nefunguje. V tomto článku se podíváme na několik základních bodů, proč tomu tak je.

radost z prodeje pavel fara

Zatočí Radost z Prodeje s podvody a blbostí v obchodě?

Co má společného upocený realitní makléř, vtíravý finanční poradce na telefonu a majitel malé kavárny, krámku nebo prodejce mobilních tarifů na ulici? Většina z nich neuspěje!

Přestože se snaží a obchodní zástupci mají tabulkově jedny z nejvyšších příjmů, většina z nich skončí do roka. Důvody rozkrývá nový seriál a navazující program na RadostzProdeje.cz. (aff. link) Tenhle způsob výuky je přelomový svým formátem. Obchodníci Pavel Fara a Peter Urbanec převedli své 25 leté zkušenosti do online světa a zveřejnili video seriál zdarma, který má jiný formát, než na který jsme zvyklí.

affiliate software v češtině pro váš eshop

O čem marketingové agentury nemluví

Je to opravdu šokující. Včera jsem si počítal náklady na jednotlivé prvky marketingu a vzniklo z toho spontánně video, které Vám odhalí jeden z důvodů, proč se lidem podnikání na internetu nedaří. Spočítal jsem, že jeden z nejlepších způsobů jak zvednout tržby a zvýšit  zisk, vyžaduje investici pouhých 17 korun za den a další náklady narůstají až s postupným nárůstem tržeb. Statistika hovoří jasně : tohle vám zvedne tržby o 30%.

Efektivní marketing, jak vytvořit úspěšný leták

Po několika konzultacích s klienty jsem se včera večer rozhodl, že natočím video „JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNÝ LETÁK“. Prohrabal jsem pár kontejnerů a krabic s papírem a našel jsem pár informací, které Vám můžou pomoci vytvořit funkční leták. Mnoho s těchto věcí platí u všech forem marketingu a obsah a forma je shrnutá v Ebooku, který je ke stažení zdarma.

Jak propagovat restauraci – marketingový plán, vzor pro gastronomické provozovny

Je jen málo oborů, u kterých tak úzce souvisí marketing, produkt a tým, jako je prezentace restaurace. Marketing restauračního byznysu není těžký, ale je potřeba brát ohledy na mnoho věcí, které třeba u reklamy pro eshop nehrají velkou roli. Jelikož zde na webu často hledáte informace o propagaci restaurace, rozhodl jsem se tedy předat 5 let zkušeností s podnikáním v gastronomii a vypracovat vzor marketingového plánu pro restaurace. Pohostinství je náročný obor. Každý den jdete s kůží na trh a i drobná chyba při vaření vám může zkazit reputaci na dlouhou dobu. O tom, jak bude propagace úspěšná, rozhoduje i to, jestli se obsluha dobře vyspala a jak v kuchyni umyli nádobí. Snad tedy tento marketingový plán tomuto krásnému oboru pomůže. V článku jsem sepsal poznámky ohledně věcí, na které je potřeba se soustředit a na které se často zapomíná.

= Marketingový plán pro restaurace ke stažení zde =

Proč využít online video kurz Email Academy 2.0

Zřejmě opravdu každý, kdo se věnuje online marketingu a podnikání na internetu, již zaznamenal návrat úspěšného kurzu Email Academy. Tento kurz drží rekord jako nejprodávanější kurz pro podnikatele v Čechách. I když jsem se snažil, nenašel jsem na Email Akademy 2.0  žádné negativní recenze. Kurz, rozšířený o zkušenosti z minulých let, bude letos v prodeji pod názvem Email Academy 2.0 a obohacený o nové bonusy a dárky. Věřím, že ukáže, kam se tahle forma vzdělávání posunula za dva roky.

Email marketing je efektivní, když ho děláme dobře. Víte jak vytvořit – rozeslat emaily a newsletter?

Email marketing hodně lidí zavrhuje. Ve skutečnosti je to prokazatelně jeden z nelepších reklamních nástrojů na internetu. Většina firem ho ale používá špatně a neefektivně. Je jasné, že si pak myslí, že emailing nefunguje. Když se naučíte jak a s kterou službou zajistit rozesílání emailů, je vaše cesta k úspěchu v online podnikání otevřená. Přečtete si, jak může rozesílat emaily i malá firma.