Podíváme-li se na nejrychleji rostoucí firmy a na velké firmy, které uspěly v historii, uvidíme, že máme pouze jedinou možnost: přemýšlet, jak dát lidem něco ještě levněji, v lepší kvalitě – a ideálně zcela zdarma.
Archiv pro štítek: jak jednat se zákazníky
Berte je konečně jako partnery
Ve škole nás nutí přemýšlet v zajetých konceptech. V kolejích, které pak brzdí celou společnost v rozvoji. To platí i o podnikání, které většina lidí vnímá jako naprosto zásadní vybočení ze stereotypu. Ne tak já. Podnikatelé mají také celou řadu zajetých konceptů, které se jen těžko mění.
Santa VS. Ježíšek – kdo vyhraje u vašeho zákazníka?
Vánoce jsou svátky klidu a pohody, ale hlavní je, že je to skvělý byznys. Pro velkou většinu obchodníků, kteří prodávají koncovým zákazníkům, jsou Vánoce období, kdy jim přistane pod stromeček až 50% tržeb z celého roku. A to je pořádná nadílka! Málokdo si přitom uvědomí, jaký rozdíl je mezi zákazníkem Santy a Ježíška. Víte to?
Facebook – nedejte se!!
Nedá mi to a po delší odmlce jsem se rozhodl zveřejnit jeden článek. Měl jsem dost napilno a stále mám, ale tahle osobní příhoda stojí za pozornost. Většina lidí „skuhrá“ že už Facebook není to co dřív. Tlačí se tam jen prodej, a podnikatelům Facebook snížil dosah stránek, tak už se jim tam nevyplatí být :((( až je mi do pláče.
Kolik stojí time management 2. díl – porážíme email a komunikaci
Již jednou jsem zde psal o tom, jak se zbavit obtížných emailů. Jelikož je to pro hodně lidí palčivé téma, rozhodl jsem se o něm napsat více. Ještě před 4 měsíci jsem denně řešil i přes 150 emailů. Jelikož mě to časově i fyzicky dost zmáhalo, udělal jsem velký restart svého podnikání. Pokud chcete zlepšit svůj time management a méně pracovat s emaily, musíte začít u sebe v hlavě a změnit přístup ke komunikaci. Rozhodl jsem se zde sepsat ten nesnazší akční plán pro emailovou komunikaci a přidám pár tipů, jak zlepšit komunikaci tak, aby měla více výsledků za menší časové období.
Email marketing je efektivní, když ho děláme dobře. Víte jak vytvořit – rozeslat emaily a newsletter?
Email marketing hodně lidí zavrhuje. Ve skutečnosti je to prokazatelně jeden z nelepších reklamních nástrojů na internetu. Většina firem ho ale používá špatně a neefektivně. Je jasné, že si pak myslí, že emailing nefunguje. Když se naučíte jak a s kterou službou zajistit rozesílání emailů, je vaše cesta k úspěchu v online podnikání otevřená. Přečtete si, jak může rozesílat emaily i malá firma.
Příklad jak se dá využít Paretova analýza v podnikání i marketingu
Někdy mohou mít i stovky let staré informace nedozírnou hodnotu. Paretova analýza je toho důkazem. Uplatňujte ji jako jeden z efektivních nástrojů pro vaše podnikání. Používáním Paretovy analýzy jsem získal velmi mnoho volného času a zisky se přitom téměř nezměnily. Pro mě je Paretova analýza synonymem volného času, pro vás to může být získání úspor, snížení stavu zásob nebo lepší marketing. Vše záleží pouze na jediném zlatém pravidlu. Na co Paretovu analýzu uplatníte dnes?
Jak efektivně ne/vyřizovat poštu – První část
Den je příliš krátký na to, abychom jej trávili vyřizováním pošty. Dokonce je příliš krátký i na to, abychom pracovali 8 hodin denně. Pokud i vy patříte k těm, co nemají kvůli práci čas na práci, jsou tyto řádky určené právě vám. Na internetu jsem našel hned několik zaručených návodů jak efektivně pracovat s emailovou poštou. U všech najdete něco, co nejspíše neděláte a přitom vám to může ulehčit práci. Tento článek jsem ale zaměřil na to, jak omezit emailovou komunikaci na jeden či dva dny v týdnu. Chcete vědět, co tomu řeknou vaši zákazníci nebo zaměstnavatel?