+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak dělat reklamu

Synergický efekt v Marketingu – návod jak propojit marketingové prvky na internetu v jeden celek

O synergickém efektu hovoří každý z nás častěji, než si vůbec uvědomuje. Často slýchám fráze typu “když se to sere, tak se sere všechno!”  a když má někdo úspěch, může říci třeba “když se daří, tak se daří!”. Stejně jako v přírodě i na internetu všechno se vším souvisí, ale slyšet a dělat to podle toho chce málokdo. Každý si totiž touží po co nejsnadnějším výdělku a tak rád sám sebe přesvědčuje, že mu stačí investovat nějaké peníze do SEO optimalizace, nastavení PPC kampaní, nebo zaplatit za správu profilu na Facebooku a zákazníci se už jenom pohrnou. Málokomu se to s tímhle přístupem podaří. Dnes Vám dám zjednodušený návod, jak dělat reklamu na internetu co nejlevněji a jednotlivé prvky marketingu do sebe zakomponovat, aby vytvořili takovou síť na zákazníky.

Jak propagovat restauraci – marketingový plán, vzor pro gastronomické provozovny

Je jen málo oborů, u kterých tak úzce souvisí marketing, produkt a tým, jako je prezentace restaurace. Marketing restauračního byznysu není těžký, ale je potřeba brát ohledy na mnoho věcí, které třeba u reklamy pro eshop nehrají velkou roli. Jelikož zde na webu často hledáte informace o propagaci restaurace, rozhodl jsem se tedy předat 5 let zkušeností s podnikáním v gastronomii a vypracovat vzor marketingového plánu pro restaurace. Pohostinství je náročný obor. Každý den jdete s kůží na trh a i drobná chyba při vaření vám může zkazit reputaci na dlouhou dobu. O tom, jak bude propagace úspěšná, rozhoduje i to, jestli se obsluha dobře vyspala a jak v kuchyni umyli nádobí. Snad tedy tento marketingový plán tomuto krásnému oboru pomůže. V článku jsem sepsal poznámky ohledně věcí, na které je potřeba se soustředit a na které se často zapomíná.

= Marketingový plán pro restaurace ke stažení zde =