+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: jak být úspěšný

Dělejte prodej naruby! Naučí vás to Martin Mažár na základě 13ti let zkušeností

Obchodní o prodejní dovednosti jsou základním kamenem úspěchu v mnoha oborech. Je až s podivem Co Vám zvládnuté prodejní techniky mohou přinést. Právě teď startuje nový projekt, kurz predaj naruby (česky prodej naruby) kde se s Vámi podělí o zkušenosti specialista na prodej, kterému na školení prošlo pod rukama již přes 5000 lidí.

Je neuvěřitelné, jak rozdílné mají dva obchodníci výsledky, pokud jeden z nich piluje své obchodní dovednosti a druhý pracuje, dle zažitých formátů. Ačkoliv oba dva dělají zdánlivě to samé, má jeden z nich provize z obratu třeba 30 000 a ten šikovnější je schopen si vydělat i čtyřnásobek, ale i více.

Úspěchem vše začíná, je čas vykročit po spirále úspěchu

Téměř každého z nás již od malička učili, že úspěch si člověk musí zasloužit. Vštěpovali nám do hlavy, že pro úspěch musíme dlouho dřít a až potom, po té dlouhé námaze, si ho konečně zasloužíme. No, a potom přišel Internet. Internet a nové technologie najednou změnili život miliardám lidí. Nikdo již dnes nemusí čekat na úspěch roky. Stačí umět využít „spirálu úspěchu“ a rázem se vše otočí.

Nastavte si podnikání i marketing pro snazší zisk a méně práce

Jedna z věcí, která českým podnikatelům chybí, je schopnost přemýšlet strategicky tak, aby si ušetřili práci. Z minulosti i ze školy si nosíme některé návyky, které nás brzdí v našem rozvoji. Ze zkušenosti  mohu říci, že podnikatel se stává úspěšným teprve tehdy, když tyto špatné návyky překoná. Podívejme se tedy, jak si může každý český podnikatel zjednodušit život.

Kolik stojí time management 2. díl – porážíme email a komunikaci

Již jednou jsem zde psal o tom, jak se zbavit obtížných emailů. Jelikož je to pro hodně lidí palčivé téma, rozhodl jsem se o něm napsat více. Ještě před 4 měsíci jsem denně řešil i přes 150 emailů. Jelikož mě to časově i fyzicky dost zmáhalo, udělal jsem velký restart svého podnikání. Pokud chcete zlepšit svůj time management a méně pracovat s emaily, musíte začít u sebe v hlavě a změnit přístup ke komunikaci. Rozhodl jsem se zde sepsat ten nesnazší akční plán pro emailovou komunikaci a přidám pár tipů, jak zlepšit komunikaci tak, aby měla více výsledků za menší časové období.

Proč využít online video kurz Email Academy 2.0

Zřejmě opravdu každý, kdo se věnuje online marketingu a podnikání na internetu, již zaznamenal návrat úspěšného kurzu Email Academy. Tento kurz drží rekord jako nejprodávanější kurz pro podnikatele v Čechách. I když jsem se snažil, nenašel jsem na Email Akademy 2.0  žádné negativní recenze. Kurz, rozšířený o zkušenosti z minulých let, bude letos v prodeji pod názvem Email Academy 2.0 a obohacený o nové bonusy a dárky. Věřím, že ukáže, kam se tahle forma vzdělávání posunula za dva roky.

Zdeněk Dvořák – Linkbuilding znamená pomáhat webům, dnes ale může i ublížit

Rozhovor se Zdeňkem Dvořákem jsem připravil proto, abyste viděli, že úspěšné podnikání se dá postavit i na něčem zdánlivě bezvýznamném jako je odkaz na webovou stránku. Zdeňku, ne každý zná tvůj web a tvou činnost…

Marketingový plán může pro menší firmy znamenat úsporu tisíců za reklamu – v praxi to ale nevidíme

Většina firem chce dosáhnout stabilního růstu, který ale často nepřichází. Obzvlášť menší firmy a živnostníci se dopouštějí největších chyb a marketingový plán neřeší. To je od efektivního marketingu vzdaluje. V praxi to dnes velmi často vypadá tak že firma, která chce získat nové zákazníky, investuje více peněz do reklamy. Pokud se ale řídí zažitými postupy, většinou neuspěje. Řešení přitom nejsou nijak obtížná. 

Jan Linhart – Úspěch se nedostaví přes noc

Dnes tu máme rozhovor s Honzou Linhartem, odborníkem na zlepšování nalezitelnosti internetových stránek ve vyhledávačích a online marketing. Svojí činností již pomohl řadě firem, ale SEO optimalizace není jediná činnost, kterou se zabývá. Honzo, máš poměrně široký záběr v podnikání, děláš SEO, ale provozuješ i coworkingové centrum v Olomouci a jeden z největších soutěžních webů. Můžeš říct něco málo o sobě a shrnout podstatu svého podnikání? Mají ty činnosti něco společného?

Michal Kubíček – člověk musí začít u sebe v hlavě, tam to všechno začíná

Michal Kubíček společně se svou firmou PRONETmedia stojí za řadou úspěšných projektů. Je uznávaný specialista na online podnikání. Vydal zajímavou knížku a pomohl mnoha začínajícím podnikatelům uspět na Internetu. Souhlasil s rozhovorem, který Vám může pomoci rozjet podnikání, které Vás bude bavit.

Proč mají v podnikání úspěch lidé s většími cíli. Tajemství úspěchu odhaleno.

Asi každý člověk někdy přemýšlel o tom, že zanechá studia nebo opustí své zaměstnání a začne se věnovat podnikání, uspěla už řada lidí, proč ne právě vy! Skutečně ale vykročit do nejistoty už zkusí výrazně méně z nás. Úspěšné splnění snu čeká jen na pár procent vyvolených. Kde se skrývá to tajemství úspěchu v podnikání a proč je tolik projektů neúspěšných?