+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

ikona tužky na papíře Archiv pro štítek: efektivní reklama

SAM_6401

NÁVOD jak obsadit 8 pozic na první stránce vyhledávání google – bez peněz

22.11 2013 Žádný komentář

Jak byste se tvářili na strategii, která by vám umožnila obsadit první stránku ve vyhledávači google a odsunout konkurenci daleko za vás? Předpokládám, že byste to určitě přivítali.

Mnoho podnikatelů a majitelů webových stránek se snaží obejít inteligentní vyhledávač Google a dostat se na první pozice. Není to snadné a velmi často je to pro dotyčnou osobu velmi nákladná záležitost s nejistým výsledkem. Je tu přitom jednoduché a elegantní řešení, jak bez investic obsadit první místa a získat relevantní návštěvníky, zákazníky.

Synergický efekt v Marketingu – návod jak propojit marketingové prvky na internetu v jeden celek

O synergickém efektu hovoří každý z nás častěji, než si vůbec uvědomuje. Často slýchám fráze typu “když se to sere, tak se sere všechno!”  a když má někdo úspěch, může říci třeba “když se daří, tak se daří!”. Stejně jako v přírodě i na internetu všechno se vším souvisí, ale slyšet a dělat to podle toho chce málokdo. Každý si totiž touží po co nejsnadnějším výdělku a tak rád sám sebe přesvědčuje, že mu stačí investovat nějaké peníze do SEO optimalizace, nastavení PPC kampaní, nebo zaplatit za správu profilu na Facebooku a zákazníci se už jenom pohrnou. Málokomu se to s tímhle přístupem podaří. Dnes Vám dám zjednodušený návod, jak dělat reklamu na internetu co nejlevněji a jednotlivé prvky marketingu do sebe zakomponovat, aby vytvořili takovou síť na zákazníky.

Dělejte prodej naruby! Naučí vás to Martin Mažár na základě 13ti let zkušeností

Obchodní o prodejní dovednosti jsou základním kamenem úspěchu v mnoha oborech. Je až s podivem Co Vám zvládnuté prodejní techniky mohou přinést. Právě teď startuje nový projekt, kurz predaj naruby (česky prodej naruby) kde se s Vámi podělí o zkušenosti specialista na prodej, kterému na školení prošlo pod rukama již přes 5000 lidí.

Je neuvěřitelné, jak rozdílné mají dva obchodníci výsledky, pokud jeden z nich piluje své obchodní dovednosti a druhý pracuje, dle zažitých formátů. Ačkoliv oba dva dělají zdánlivě to samé, má jeden z nich provize z obratu třeba 30 000 a ten šikovnější je schopen si vydělat i čtyřnásobek, ale i více.

Efektivní marketing, jak vytvořit úspěšný leták

Po několika konzultacích s klienty jsem se včera večer rozhodl, že natočím video „JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNÝ LETÁK“. Prohrabal jsem pár kontejnerů a krabic s papírem a našel jsem pár informací, které Vám můžou pomoci vytvořit funkční leták. Mnoho s těchto věcí platí u všech forem marketingu a obsah a forma je shrnutá v Ebooku, který je ke stažení zdarma.

Představení SEOškola.cz – zkušenosti z kurzu seo optimalizace zdarma

Pokud přemýšlíte jak dělat reklamu na internetu? Možná jste slyšeli, že nejlepší a nejlevnější způsob propagace webových stránek je SEO optimalizace. Absolvoval jsem online výukový kurz seo marketingu a mé zkušenosti potvrzují, že Vám pomůže, i když už trochu víte, jak na seo optimalizaci. Přečtěte si pár tipů, proč se zúčastnit celého kurzu na Seoškola.cz.

Email marketing je efektivní, když ho děláme dobře. Víte jak vytvořit – rozeslat emaily a newsletter?

Email marketing hodně lidí zavrhuje. Ve skutečnosti je to prokazatelně jeden z nelepších reklamních nástrojů na internetu. Většina firem ho ale používá špatně a neefektivně. Je jasné, že si pak myslí, že emailing nefunguje. Když se naučíte jak a s kterou službou zajistit rozesílání emailů, je vaše cesta k úspěchu v online podnikání otevřená. Přečtete si, jak může rozesílat emaily i malá firma.

Marketingový plán může pro menší firmy znamenat úsporu tisíců za reklamu – v praxi to ale nevidíme

Většina firem chce dosáhnout stabilního růstu, který ale často nepřichází. Obzvlášť menší firmy a živnostníci se dopouštějí největších chyb a marketingový plán neřeší. To je od efektivního marketingu vzdaluje. V praxi to dnes velmi často vypadá tak že firma, která chce získat nové zákazníky, investuje více peněz do reklamy. Pokud se ale řídí zažitými postupy, většinou neuspěje. Řešení přitom nejsou nijak obtížná. 

Příklad jak se dá využít Paretova analýza v podnikání i marketingu

Někdy mohou mít i stovky let staré informace nedozírnou hodnotu. Paretova analýza je toho důkazem. Uplatňujte ji jako jeden z efektivních nástrojů pro vaše podnikání. Používáním Paretovy analýzy jsem získal velmi mnoho volného času a zisky se přitom téměř nezměnily. Pro mě je Paretova analýza synonymem volného času, pro vás to může být získání úspor, snížení stavu zásob nebo lepší marketing. Vše záleží pouze na jediném zlatém pravidlu. Na co Paretovu analýzu uplatníte dnes?

Jak vytvořit úspěšnou reklamu. Myslete jinak než ostatní – úspěšné letáky v praxi

Občas, jak pomáhám klientům s reklamou, mám pocit, že už žijeme pouze u počítače. Každý začínající podnikatel i ostřílený obchodník dnes přemýšlí pouze nad tím, jak být vidět na internetu. Základem úspěšné reklamy ale je odlišit se od ostatních. Lidé již přestali používat doposud efektivní reklamu a strženi davem hledají mezírky na internetu. A co staré dobré letáky? Každý vám potvrdí, že letákování nemá žádný efekt. Málokdo se ale zaměří na to, jestli letáky správně připravil. Přestaňte tedy utrácet koruny za oslovení cílového zákazníka přes PPC a pojďme se zaměřit na vytvoření úspěšného letáku. Oslovíme cílového zákazníka za desetníky.