Vyrostl nám pes. Vyrostlo nám dítě. Proto jsme se rozhodli, že obnovíme vozový park. Staré auto prodáme, pořídíme nové/novější – klasika. A protože jsem získal zkušenosti, jak probíhá nákup i prodej vozů u AAA AUTO, rozhodl jsem se napsat článek, který vám ušetří mnohé potíže. Mají totiž svůj proces obchodně opravdu promyšlený a není úplně „košér“.
Nebudu však autobazar AAA AUTO nějak přehnaně hanět, je to prostě autobazar, více jde o rozbor jejich obchodních praktik. Jako člověk z marketingu mám práh snesitelnosti manipulace lidí hodně posunutý, ale co je moc, to je moc. Jejich manipulativní způsob prodeje jim mohou závidět i nacisté, protože v porovnáním s tímto je „konečné řešení“, které vyladili nacisté v období druhé světové války naprosto nicotné. Tehdy měli jednu cílovou skupinu marketingové a mocenské praktiky dostat do koncentračního tábora (a povedlo se). U AAA AUTO má vyladěný obchodní model dotlačit co nejvíce lidí z jedné cílové skupiny k ne/výhodnému nákupu či ne/výhodnému prodeji automobilu (samozřejmě také dobrovolnému). Od nich by se měli učit všichni prodejci předražených vysavačů a naháněči, kteří s důchodci uzavírají různá pojištění a předělávají stále dokola smlouvy na energie. To je myslím nejvyšší pocta, jakou si tento obchodní model zaslouží.
Doporučuji přečíst článek až do konce, abyste věděli, jak probíhá prodej i nákup, a sdílet ho na sociálních sítích.