+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
pasivní příjem

Report červenec – jak se tvoří pasivní příjem II.

Máte tu druhý měsíc, který se věnujeme vytvoření pasivního příjmu díky síti webů, které jsme převzali. Mrkneme na pár čísel a co zajímavého jsme v projektu zrealizovali.

Zatím o pasivním příjmu sníme :)

Když jsme o koupi 70 webů přemýšleli, věděli jsme, že s tím bude víc práce, než když koupíme dvě garsonky v Ústí nad Labem na pronájem, ale viděli jsme mnohem větší potenciál. Ten se již po druhém měsíci potvrzuje a druhý měsíc jsme uzavřeli s příjmem necelých 30 tisíc. Na začátku se člověk nesmí bát té práce navíc. Pokud se vám podaří rozjet projekt do 6ti měsíců, je to úplně v pořádku a velmi dobrý výsledek.

Monetizace jen přes články

Pozitivně nás překvapila monetizace přes textový obsah.

  • Články prodané přes Placla.cz 21 000
  • Články prodané napřímo 9 700

Zmíněných 30 000 je tedy za články.

PPC inzerce

Příjmy z PPC šli dolů, je to jednak sezóním poklesem (dovolené, vedro) a jednak z důvodu vypnutí reklam, které nepřiváděli dostatečně kvalitní návštěvnost.

  • Příjmy z PPC tedy 3 400 Kč.

Affiliate – slevobox a inzertní menu

Tam se nám nepodařilo nijak výrazně pokročit v monetizaci. Je to především proto, že má člověk omezené množství času. Podařilo se nám však vytvořit “Slevo box” s cíleným zobrazováním aktuálních slev. Slevo box pracuje na základě xml feedu slevového portálu, ze kterého zobrazuje slevy podle klíčových slov, které mu zadáme. Může tak zobrazovat například jen slevy na hubnoucí kůry a masáže, nebo na vstupenky na kulturní akce a podobně. Výhodou je vysoká míra prokliku (2-4,3 %) a jeho přirozený vzhled – zapadá do obsahu webu. Na čísla o konverzním poměru je zatím brzy a bude se to jistě výrazně lišit web od webu. Jak takový slevobox vypadá se můžete podívat zde www.jidelnicek.name.

Submenu jako inzertní plocha

Na méně navštěvované weby jsme také přidali inzertní menu. Tam je možné přidat tématický placený odkaz nebo affiliate link na tématický web. Opět je zde vysoké CTR a inzerce přirozeně zapadá do webu (podívat se můžete zde). Když tedy vezmete, že červenec je tak trochu okurková sezóna a inzerenti moc neinzerují, markeťáci mají dovolené a lidi jsou tak upocení, že prstík ani nechce kliknout na tlačítko myši, je to dobrý výsledek. Jsme na polovině stanoveného cíle (70 tisíc) a na nejhorším možném scénáři, který jsme si před investicí stanovili. Vtip je v tom, že zatím máme zmonetizovanou jen třetinu webů a to ještě pouze částečně. Takže selským rozumem bude pasivní příjem po kompletní revitalizaci cca. 100 tisíc. V podzimních a zimních měsících se máme jistě na co těšit a kromě práce přibude i první větší zasloužená odměna.
Ještě bych poznamenal důležité číslo a to je meziměsíční nárůst tržeb o  100%. Pokud chcete také budovat své příjmy na internetu, může vám pomoci můj projekt Progress Academy, který je teď rozšířen také o půlroční mentoringový program Rok změny.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*