+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
ryan-wong-25025

Průměrná úspora přes 15 až 30 tisíc. K tom i růst a nové projekty.

Dal jsem si dohromady pár zajímavých informací od účastníků kurzu, s kterými jsem v kontaktu. Jsou to tedy informace od těch aktivnějších.

Online kurz jsem začal tvořit před 3 roky. Původně měl být hlavně o on-line marketingu, jako bonus pak přibyl celý modul projektového řízení. Nakonec se však ukázal jako zásadní projekt Rok změny, který odstartoval novou vlnu, do kterého se nakonec zapojilo přes 600 lidí. Konec proma, teď pointu.

1. modul – neuvěřitelné výsledky

Ještě nutno dodat, že většina lidí jsou neaktivní účastníci. Kurz koupí, ale pak většinou nemají čas, a tak od práce na něm upustí. Je to velká škoda, ale je to velmi časté. Bohužel toto je limit on-line vzdělávání. Ti, co se mnou jsou v kontaktu, však mohou potvrdit výsledky. Rok změny měl garanci, že se lidem vrátí investovaná částka zpět jen díky jedinému modelu. S odstupem času, se mi toto více než potvrdilo. U drobných živnostníků nebo nepodnikatelů se roční úspora, kterou díky konkrétním týdenním úkolům realizují, pohybuje mezi 15 a 30 tisíci. Často mi pak píší lidé, že jsou překvapeni, kolik dokázali ušetřit. Nejlepší na tom je, že je to věc která je zmáknutá v rámci jednoho týdenního úkolu. Další moduly se a úkoly jsou pak hlavně o zvyšování zisku a tvorbě samotného projektu.

A proč šetřit? Pojďme na to v řeči absolutních čísel.

Kolik je váš čistý měsíční příjem? Na devadesát procent se pohybuje mezi 15 a 40ti tisíci. Je fajn zjistit, že měsíc práce přestanete vyhazovat za nesmyslné náklady a můžete je investovat buď do rozvoje, nebo třeba utratit za blbovinky (dárky pro vaše blízké). Jsou za tím ještě dva důležitější faktory.

Podnikáte-li, váš čistý příjem je pouze 20 až 30 % toho, co musíte každý měsíc utržit. Takže na 20 tisíc klidně musíte utržit 100 tisíc každý měsíc. A utržit stovku už dá práci. Dá to větší práci než být v zaměstnání. Ušetříte-li tedy těch dvacet tisíc, ušetřili jste kopec práce, nemusíte ve firmě vázat tak velké finanční prostředky a váš život je o hodně jednodušší. Máte také menší stres.

No, a teď si představte, že tu roční úsporu neutratíte za dárky nebo dovolenou, místo toho je investujete do placené reklamy. Pokud například ušetříte 30 tisíc, tak si za to můžete nakoupit kolem 6 000 cílených návštěvníků na web. Při konverzním poměru webu 1 % je to 60 prodejů navíc, které získáte místo nákladů, které jste měli předtím. Konverze by však měla být větší, takže? Připočítejte ještě opakované nákupy.

To mne jen tak napadlo, při čtení dalšího e-mailu.

Podnikání trochu připomíná kouhoutek s tekoucí vodou dopadající na cedník, který se snažíte naplnit. Pokud je proud příjmů moc slabý, je to k ničemu. Pokud vám peníze utíkají skrze příliš velký počet děr, můžete sice růst, ale musíte hrozně dřít. Ucpěte jich pár a uvidíte, že porostete rychleji.

Ve výsledku to totiž znamená hlavně ušetřený čas, který můžete věnovat do rozvoje a růstu. Vytvoření nového produktu, nebo se můžete drbat na zádech. Hoďte si to do kalkulačky sami za sebe :-).

Tady odkaz na produkt.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*