Každý den zkrachuje v Čechách alespoň jedna restaurace, bar cukrárna nebo kavárna. Je velmi jednoduché „hodit“ tento problém na triko té všudypřítomné krizi, nebo se na to podívat v širší perspektivě a odhalit nedostatky, které restauratéři nejčastěji dělají.
Tento a minulý týden jsme cestovali s rodinou od hotelu k hotelu a navštívili jsme hodně restaurací. Potkali jsme restaurace velmi dobré i katastrofální. Kromě toho, že restauracím většinou chybí koncept a jakákoliv marketingová strategie je restaurační byznys hlavně o lidech a o tom, zda v restauraci uvidíte nějakou show (na talíři nebo jinde). Jelikož jsem sám provozoval několik restauračních zařízení, všiml jsem si nové příležitosti, která může některým restauratérům přinést velice slušný vedlejší příjem. Pojďme využít doplňkové služby, servisu pro zákazníky a vybudujme si dlouhodobý vedlejší příjem>>>.
Nová příležitost pro restaurace se jmenuje Liftago a každý lepší podnik by mněl tuhle novou Aplikaci, zahrnout do svého marketingového plánu. Liftago taxi je nová aplikace, dostupná pro všechny zdarma, která umožňuje rychlejší a levnější spojení taxikářů a pasažérů.
Princip je velice jednoduchý. Pasažér, který potřebuje taxi, si vezme svůj chytrý telefon a díky aplikaci liftago si objedná taxi kdekoliv na světě ve svém rodném jazyce. Díky možnostem aplikace si může vybrat řidiče podle hodnocení, ceny nebo dostupnosti a ještě ušetří čas i peníze. Navíc po celou dobu cesty může sledovat, zda taxikář dodržuje nejkratší trasu a nedělá zbytečné objížďky.
Řidič taxíku zase ihned uvidí profil poptávajícího a aplikace mu přesně vypočítá čas i délku trasy. Kromě toho taxikář ušetří za dispečink nebo využije i dobu, kdy by normálně neměl zákazníka.
Jako restauratér můžete vydělávat tím, že šíříte tuhle aplikaci mezi lidi a získávat provize za každou uskutečněnou jízdu, kterou zařídíte. Jak tedy zvednout zisky Vaší restaurace? Přidejte do svého marketingové plánu aplikaci Liftago a zaregistrujte se jako marketér. Je jedno jestli je lokalita Vaší restaurace Praha, Brno, Liberec nebo provozujete restauraci na maloměstě. Ve vaší restauraci či baru poskytnete službu navíc a můžete snadno přesvědčit taxikáře, aby novou aplikaci ZDARMA také vyzkoušeli.
Jelikož jde o síťový marketing, získáte odměnu až do 6 té linie. Je pro Vás tedy důležité získat nejen pasažéry (to je celkem snadné) ale zapojit taxikáře, kteří pak aplikaci dál šíří mezi pasažéry a vy máte provizi i z toho, že aplikaci liftago šíří taxikář, kterého jste do systému přivedli vy. Nikdo nemá lepší možnost přesvědčit taxikáře, než majitelé restaurací barů a diskoték.
Jak začít propagovat aplikaci Liftago
- 1. Prvním krokem je registrace zde jako marketér
- 2. V přehledu na svém profilu vidíte v levé částí zvací odkazy
- 3. Vytisknete zvací kód se svým „Kvarkódem“ a umístíte je na viditelné místo
- 4. Když zaslechnete, že někdo potřebuje taxi, vysvětlíte mu přínosy aplikace a vyzvete ho, aby si stáhnul aplikaci přes Váš zvací kód
- 5. Aplikace se stahuje přes internet do chytrých telefonů a tak je nejlepší mít v podniku WIFI
- 6. Ozvete se taxikářům, které máte ve svém okolí a pozvete je k sobě do restaurace, kde jim vysvětlíte, jak mohou levněji získávat nové zákazníky (navíc mezi prvními v nové aplikaci).
- 7. Vyzvete je aby si stáhli aplikaci přes Váš zvací kód nebo jim zašlete zvací sms přímo z prostředí aplikace ve vašem telefonu.
- 8. Inkasujete provize – vaše síť roste
Je to jednoduché. ZAREGISTRUJTE SE TEĎ a získejte náskok před konkurencí. Rád Vám se vším poradím.
Doporučuji vytisknout nálepky nebo letáky s vaším kódem a trošku je graficky vylepšit. Umístit kód do barevného rámečku a napsat k němu o jakou aplikaci se jedná a jaké přínosy má. (Taxi rychleji, levněji, přehledněji v chytrém telefonu) Aplikace je a bude zdarma.
Nejlepším místem pro umístění zvacích kódů jsou toalety. Místo kde pánové i dámy vykonávají svou potřebu a mají čas vyfotit si Váš zvací kód.
Pozvat taxikáře, které znáte, je nutností pokud chcete, aby si měli vaši zákazníci z koho vybírat. Další důvod je ten, že taxikáři nejrychleji budují svou síť zákazníků v aplikaci Liftago a vy získáte provize z každého přivedeného zákazníka, kterého získá Váš marketér )taxikář kterého jste pozvali do aplikace).
Brzy napíši NEJLEPŠÍ STRATEGIE PRO ŠÍŘENÍ APLIKACE lIFTAGO
Souhlasím. Liftago je po dlouhé době projekt, který mě skutečně oslovil. Důležitou roli hraje také fakt, že za ním stojí MArtin Hausenblas, známá osobnost českého podnikání. Držím palce!