+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
"MARKETING" Sketch Notes on Blackboard (advertising management)

Proč vůbec doporučuji Email Academy

No fůůj Email Academy. A zde další článek co ji doporučuje. Čím to? Možná už by se vážně stálo zamyslet nad tím, jestli kurz Email Academy skutečně nerozšíří vaše zkušenosti. Zapojím se tedy do diskuze a přidám svou zkušenost s Email Academy a Davidem Kiršem. Je to výživné.

Stalo se to před třemi roky

Jsou to tři roky, kdy jsem ukončil své dosavadní podnikání, dal výpověď v práci a pustil se do budování svého snu na internetu. Uběhlo 6 měsíců neskutečné dřiny a můj sen se i přesto rozplýval jak pára nad hrncem. Co nevidět jsem spálil celou investici a zůstal v mínusu 300 kolíků, a co teď s tím? Teď je to minulost a to jak jsem pak postupoval, si dnes každý může zdarma přečíst v případové studii „Zadnice zachráněna“.

Skoková změna po Email Academy

Dnes nemám ani moc času psát články a nové klienty už dobrý rok, možná i déle odmítám. Prostě bych je nestačil obsloužit, tak velká je poptávka. A to nejsem vůbec levný a dělám, řekl bych, hodně specifickou práci.

Nic z toho by se nestalo, kdybych nenarazil na email akademii a Davida Kirše. To je tutovka.

Proč ta náhlá změna

Jednoduše jsem začal dělat email marketing. Nejdříve samozřejmě v malém a když se ohlédnu zpět tak i né úplně dobře. Ale i to stačilo, abych velmi rychle rostl, rychleji než konkurence, a jak jsem rostl já, rostli i mí klienti. S prvního tarifu pro 500 kontaktů jsem šel na tarif pro 5000 kontaktů, pak jsem začal dělat věci konečně po svém a díky principům, které David učí firmy v Email Academy jsem pro klienty udělal kampaně s obratem přes 10 mega. To bylo loni. Letos jsem se rozhodl věnovat hlavně svým lidem a tak jsem teď rozšířil svůj tarif na správu 50 000 emailových kontaktů. Věřte, že na příjmech a výsledcích je to dost znát.

Co Davidovi vyčíst?

David za 5 let vybudoval firmu s obratem 1 milion dolarů. ANO, cca 27 milionů korun utrží jeho firma díky email marketingu. Z týmu 7 lidí vybudoval tým o 30 lidech, kterým dává smysluplnou práci. Kdo z Vás může něco takového říct?

Myslím, že David Kirš udělal pouze jednu zásadní chybu. Vřítil se na trh s „American style“ marketingem, na kteří tady lidé nejsou moc zvyklí. To vyvolalo jasnou vlnu nevole. Prostě široký úsměv a velký úžas se u nás moc nenosí. My máme radši podvod, závist a knedlík. Ale i knedlíků se snad jednou přejíme.

Tenhle ročník Email Academy se mi líbí o hodně víc. Je tam méně osobního rozvoje a daleko víc přesných a jasných informací.

OZ_728x90

Nevařím z vody

Je důležité vědět, že nevařím z vody. Abyste si to mohli ověřit, připravil jsem živý přenos, kde vám ukážu konkrétní čísla, data, postup krok za krokem. Spojil jsem Facebook a @mail marketing a vytvořil jsem prodejní systém, který můžete využít i vy. Vlastně kdokoliv, kdo bude sledovat přímý přenos. Ostatní mají trochu smolík.

 

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*