No fůůj Email Academy. A zde další článek co ji doporučuje. Čím to? Možná už by se vážně stálo zamyslet nad tím, jestli kurz Email Academy skutečně nerozšíří vaše zkušenosti. Zapojím se tedy do diskuze a přidám svou zkušenost s Email Academy a Davidem Kiršem. Je to výživné.
Stalo se to před třemi roky
Jsou to tři roky, kdy jsem ukončil své dosavadní podnikání, dal výpověď v práci a pustil se do budování svého snu na internetu. Uběhlo 6 měsíců neskutečné dřiny a můj sen se i přesto rozplýval jak pára nad hrncem. Co nevidět jsem spálil celou investici a zůstal v mínusu 300 kolíků, a co teď s tím? Teď je to minulost a to jak jsem pak postupoval, si dnes každý může zdarma přečíst v případové studii „Zadnice zachráněna“.
Skoková změna po Email Academy
Dnes nemám ani moc času psát články a nové klienty už dobrý rok, možná i déle odmítám. Prostě bych je nestačil obsloužit, tak velká je poptávka. A to nejsem vůbec levný a dělám, řekl bych, hodně specifickou práci.
Nic z toho by se nestalo, kdybych nenarazil na email akademii a Davida Kirše. To je tutovka.
Proč ta náhlá změna
Jednoduše jsem začal dělat email marketing. Nejdříve samozřejmě v malém a když se ohlédnu zpět tak i né úplně dobře. Ale i to stačilo, abych velmi rychle rostl, rychleji než konkurence, a jak jsem rostl já, rostli i mí klienti. S prvního tarifu pro 500 kontaktů jsem šel na tarif pro 5000 kontaktů, pak jsem začal dělat věci konečně po svém a díky principům, které David učí firmy v Email Academy jsem pro klienty udělal kampaně s obratem přes 10 mega. To bylo loni. Letos jsem se rozhodl věnovat hlavně svým lidem a tak jsem teď rozšířil svůj tarif na správu 50 000 emailových kontaktů. Věřte, že na příjmech a výsledcích je to dost znát.
Co Davidovi vyčíst?
David za 5 let vybudoval firmu s obratem 1 milion dolarů. ANO, cca 27 milionů korun utrží jeho firma díky email marketingu. Z týmu 7 lidí vybudoval tým o 30 lidech, kterým dává smysluplnou práci. Kdo z Vás může něco takového říct?
Myslím, že David Kirš udělal pouze jednu zásadní chybu. Vřítil se na trh s „American style“ marketingem, na kteří tady lidé nejsou moc zvyklí. To vyvolalo jasnou vlnu nevole. Prostě široký úsměv a velký úžas se u nás moc nenosí. My máme radši podvod, závist a knedlík. Ale i knedlíků se snad jednou přejíme.
Tenhle ročník Email Academy se mi líbí o hodně víc. Je tam méně osobního rozvoje a daleko víc přesných a jasných informací.
Nevařím z vody
Je důležité vědět, že nevařím z vody. Abyste si to mohli ověřit, připravil jsem živý přenos, kde vám ukážu konkrétní čísla, data, postup krok za krokem. Spojil jsem Facebook a @mail marketing a vytvořil jsem prodejní systém, který můžete využít i vy. Vlastně kdokoliv, kdo bude sledovat přímý přenos. Ostatní mají trochu smolík.