+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
SAM_6408

Přátelé a známí jsou Vaše zlatíčka, tak si je hýčkejte!

Mám pro Vás trochu inspirace, jak může zveřejnění jednoho jediného článku na blogu posunout vaše podnikání o pěkný kus dopředu. Mnoho podnikatelů i odborníků na time management považuje blogování za „žrout času“. Samozřejmě že musíte věnovat nějaký čas tvorbě a správě obsahu, ale když se obsah povede, mají radost čtenáři a ti zase odmění Vás. Ukážu Vám tedy na reálném příkladu, výsledky u jednoho úspěšného článku.

Můžu říct, že opravdu nikdy nevím, jaký článek bude mít úspěch. Proto se snažím obsah webu kombinovat, aby si mohlo zajímavý článek najít co nejširší publikum. Někdy se to samozřejmě nepovede a článek si přečte jen pár lidí (cca 100). Ty úspěšnější články mají pár věcí společných a proto by se někomu tohle info mohlo hodit. Klíčem k úspěšnému článku je „sociální interakce“(sdílení příspěvku na FB a Twitteru) a „CTA prvky“(výzvy k akci). Samozřejmě je také dobré si zvolit téma, které zajímá i někoho jiného ;-) .

K příkladu: Dne 30.8.13 jsem zveřejnil článek „Super léto bez práce díky affiliate programům“, kde jsem zveřejnil část svých výsledků v affiliate programech o prázdninách. Tohle téma evidentně lidi zajímá (25.9 má článek 840 zobrazení). Daleko zajímavější a důležitější je ale konverze článku! Kolik lidí provedlo nějakou akci po přečtení.

  • Z 840 lidí dalo 36 lidí like,4 X Twítnuto. Tj. cca 5% míra konverze na sociálních sítích.
  • + 10 Followerů na twitteru účtu a + cca 10 lidí na Facebokové stránce o podnikání
  • Zdvojnásobení databáze emailových kontaktů z 1 týden. Emailová databáze se buduje postupně. Na web mi přijde cca 2500 až 4000 lidí měsíčně a většinou přibude do 10 kontaktů týdně, protože se část lidí vrací. Díky tomuto článku mi ale přibylo přes 100 kontaktů za týden. Když si (omlouvám se) převedu lidi na čísla, zjistím, že míra konverze na stažení ebooku a přidání do odběru novinek byla u článku přes 10%.

Sečteno podtrženo je konverze článku přes 15% a to je pro mně velký úspěch

Možná se to nezdá jako úspěch, ale kdyby se to povedlo jen u jednoho článku měsíčně, tak si můžu pískat (pískat neumím). Samozřejmě za úspěchem článku nestojím jenom já. Můžu poděkovat každému, kdo dal článku like, především pak Stáně Mrázkové, která má také blog a zveřejnila článek na populární FB stránce (odtud šlo opravdu hodně čtenářů).

Na závěr jeden tip. Pokuste se být osobní a podělit se o svůj příběh. V minulosti si lidé vyprávěli, večer seděli u krbu a sdíleli historky a události všedního dne. To dnes ve společnosti chybí a příběhy lidí se omezují pouze na krátké statusy na sociálních sítích. Potřeba lidí sdílet příběhy ale nezmizela, stále tu je, jenom se dnes většinou žije pouze jeden globální příběh. Přidejte do svých článků trochu ze sebe a vyzkoušejte reakce čtenářů.

OZ_728x90

Chcete víc takových článků? Dejte like, tweet nebo se vyjádřete jiným způsobem.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*