Lidi, znáte princip projektu “Pošli to dál”. V principu nejde o nic jiného, než že někomu pomůžete a on vám to následně nevrácí, ale stejnou měrou pomůže někomu jinému. Nakonec se vám to vrátí ve větší míře, ale úplně z jiné strany. No a dnes přišla řada na mě, abych něco zase dal já.
Nebudu chodit kolem horké kaše. Nad tímto krokem jsem přemýšlel již dlouhou dobu a pečlivě vše připravoval. Jde o to, že nyní definitivně zveřejňuji kompletní sérii kurzů, včetně videí, pracovních skript a pracovních listů za dobrovolný příspěvek a bez nutnosti zadávat e-mail. Každý z vás se tak můžete naučit zdarma teoriii i praxi, která klientům přinesla tržby v desítkách milionů.
V následujících řádcích jen shrnu, co mě k tomuto kroku vedlo.
Již jsem někde hodně jinde
Pravda je, že kurzy (Progress Academy, Rok změny, Projektové řízení a další moduly) vznikaly před 3 a 2 lety.
Za tu dobu se toho u mě hodně změnilo a já bych nerad skončil jako řada jiných lidí, kteří jednou něco udělají a pak se toho drží celý život, jako by to byla jediná významná věc v jejich profesním / osobním životě. Poslední tři roky pro mě byly relativně obtížné v osobní rovině a je čas to vše hodit za hlavu. Zároveň se potřebuji soustředit na nové projekty (třeba vydání knihy) a tak ty starší a (pro mně) méně prioritní odsunout.
Přesto vím, že ten kurz má dodnes obrovskou hodnotu pro spoustu lidí, kteří jsou na začátku, chtějí se vzdělávat v marketingu, nebo potřebují pomoct s projektem. Ne vše je v těch kurzech dnes dokonalé a něco by potřebovalo aktualizovat, ale i tak – je to prostě opravdu super práce a spousta lidí na tom kurzu odvedla skvělý výkon.
Takže jestli chcete, můžete se nyní vzdělávat za dobrovolný příspěvek. Zda pošlete jednu korunu nebo dva tisíce, nechám jen na vašem uvážení a možnostech. Hlavně něco pošlete, protože co je zdarma, toho si lidé tolik neváží. Nebo odkaz pošlete někomu, kdo se zrovna chce posunout v marketingu dál nebo potřebují zlepšit svůj projekt.
Budu rád, když nabídku využijete. Nakonec to ale bude hlavně o vaší vytrvalosti a odhodlání, zda poznatky z kurzu zúročíte.
Já vám přeji, ať se to podaří.