+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
SAM_6401

NÁVOD jak obsadit 8 pozic na první stránce vyhledávání google – bez peněz

22.11 2013 7 Komentářů

Jak byste se tvářili na strategii, která by vám umožnila obsadit první stránku ve vyhledávači google a odsunout konkurenci daleko za vás? Předpokládám, že byste to určitě přivítali.

Mnoho podnikatelů a majitelů webových stránek se snaží obejít inteligentní vyhledávač Google a dostat se na první pozice. Není to snadné a velmi často je to pro dotyčnou osobu velmi nákladná záležitost s nejistým výsledkem. Je tu přitom jednoduché a elegantní řešení, jak bez investic obsadit první místa a získat relevantní návštěvníky, zákazníky.

Co kdybyste se, místo zkoušení fintiček, zamysleli nad tím, jak využít nejlepších vlastností vyhledávače Google? Co by Vám přinesla taková strategie? Za chvilku se podíváte na můj osobní návod jak obsadit hned několik pozic na první stránce výsledků vyhledávání – naprosto zdarma a s minimem investovaného úsilí. Moje strategie je přitom jednoduchá a zvládne jí i úplný začátečník. Stačí využít silné stránky Googlu ve svůj prospěch a jít cestou nejmenšího odporu.

Jestli čekáte, rychlý návod bez práce, tak se mýlíte. Prezentace má 30 minut a strategie má 4 kroky, které se bez vaší práce prostě neobejdou.

Neříkám, že je tato metoda dokonalá, ale určitě jí nelze penalizovat, nestojí peníze a zvládne jí i začátečník. Dokonce se dostanete na první stránku i bez webových stránek. Tuto strategii jsem nevynalezl, je tu celou dobu, leží na okraji zájmu a věnuje se jí jen pár opravdových odborníků na obsahový marketing (i když samozřejmě na lepší úrovni). Velkou výhodu vidím v tom, že uživatel hned nepozná, že jsou všechny výsledky vyhledávání vaše, ale ať klikne, kam klikne, vždy se nakonec vrátí k Vám.

STRATEGIE nízko nákladového obsazování první stránky


http://search.seznam.cz/pridej-strankuhttps://www.google.com/webmasters/tools/submit-url

https://www.sklik.czhttps://adwords.google.com

PŘIHLASTE SE A ZÍSKEJTE DALŠÍ STRATEGII

OZ_728x90

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Komentáře

  • Podle názvu jsem čekal nějakou blbost, ale nakonec uznávám, že jsou ve videu opravdu dobré tipy ;-).

    • :)
      Člověk musí vydržet a dokoukat, kdo není ochoten investovat ani 30 minut času, nemůže čekat výsledky.

  • Ducky

    8 výsledků ve vyhledávání, ale na jaké slovo? Samuel Hronek?
    Chlubit se výsledky na slovo cesta pravého muže? Víte kolik lidí ročně toto slovo hledá? Jak je konkurenční?

    To, že vás Seznam zobrazí v top 10 na jedno klíčové slovo velmi často znamená, že prostě nemá jiné relevantní stránky, které by nabídl.

    http://www.google.cz/trends/explore?q=cesta+prav%C3%A9ho+mu%C5%BEe#q=cesta%20prav%C3%A9ho%20mu%C5%BEe&cmpt=q

    http://search.seznam.cz/stats?q=cesta%20prav%C3%A9ho%20mu%C5%BEe

    Samueli v závěru trošku říkáte pravdu, ale tím začátkem naprosto matete lidi, kteří se na to video dívají.
    Nezlobte se, ale pokud točíte podobné video, měl byste říkat všechny informace, ne jen části, které vám vyhovují.

    • Vážený pane,
      kdybyste dával trošku pozor. tak byste pochopil, že cílem strategie je obsadit pozice na méně konkurenční klíčová slova (a to co nejvíce pozic na první stránce).
      Já se nechlubím, jenom ukazuji cestu jak velmi levně a snadno získávat relevantní návštěvníky.
      Ve videu to dokonce několikrát opakuji a to, že jste čekal nějakou strategii na obsazení nejkonkurenčnějších frází skutečně ovlivnit nemohu.

      Tak vlastně nevím jakou část jsem měl ve videu říct a neřekl.

  • Ducky

    Vážený pane, vy se tady prezentujete jako odborník, a proto byste měl jasně říci o co přesně jde. Co lidem ty méně konkurenční fráze přinesou? Mluvíte tady o dlouhém chvostu? Víte co to je? Ono je velmi snadné říci, že obsadím prvních 8 pozic v SERP, ale nedodat na jaké klíčové slova, slovo – tohle to prostě zavání. Je pravda, že jsem byl tak znechucen, že jsem nedokoukal úplně do konce, ale ten začátek mi opravdu stačil. To video je podle mne nepřipravené, z části zavádějící, především pro lidi, kteří tomu vůbec nerozumí.

    Existuje spousta SEO firem, které se chlubí, že jsou první na slovo “automechanik horní lhota levně”, ale tohle přece není marketing, který by něco přinesl. Vy nabízíte něco podobného.

    Říká vám něco analýza klíčových slov? Strategie? Zaměření webu na cílovou skupinu?

    Já vás tady ale nechci ponižovat, chci jen říci, že pokud se někdo vydává za odborníka, a třeba jím opravdu jste, měl by natočit video, které bude přínosnější. Tohle je opravdu neprofesionální.

    Ale je to jen můj názor a nemusí být správný, spousta lidí to možná ocení. Nicméně pokud jste opravdu profík, jak o sobě říkáte, tak vám tahle kritika neublíží, ale spíše pomůže. Hodně štěstí.

  • Tvrdit, že obsadit více pozic na long tailové výrazy není marketing není správný pohled.
    Tohle video jsem natočil, né proto že bych něco nabízel, ale ukazuji co si může každý majitel webových stránek udělat sám a zdarma – Právě proto aby neplatil takovým agenturám o kterých mluvíte.
    Přečtěte si třeba obsahovou strategii http://www.vceliste.cz/pripadova-studie-bazenova-firma/ kde se malá firma stala lídrem na trhu právě díky “dlouhému chvostu”.

    Vezměte si to na příkladu. Obsadíte 5 pozic na výraz, který vyhledává jen 50 uživatelů denně. Tím, že se zaměříte na jejich problém ve velmi specifické oblasti, dokážete jim najít a poradit to nejvhodnější řešení.
    Dejme tomu, že s těch 50, se na Váš web dostane 10 uživatelů, kteří řeší konkrétní problém. Vy jim problém vyřešíte a pouhých 10% se stane vašimi zákazníky, nebo zanechá email. Měsíčně tak získáte 30 potencionálních zákazníků. Během roku, z nich alespoň polovina (díky vaší pravidelné komunikaci) nakoupí. Máte tedy navíc 360 potencionálních zákazníků ročně, a z nich zakoupí 180.
    Pokud vyděláte na jedné objednávce alespoň 200 Kč získáte ročně 36 000 Kč za 1 den práce, který jste věnoval konkrétní frázi.
    To jsou ale velmi podhodnocená čísla a velká část zákazníků nakupuje opakovaně.

    Tyto videa a články dělám právě pro lidi, kteří nemůžou nebo nechtějí platit drahé weby ani konzultace s odborníky.

  • Dobrý den, Děkuji za krásny článek snad se nám povede dostat stránky mezi první ve vyhledávačích , http://www.hgm.cz. A nenechte se odradit chytrákem co nic nedělá kritizovat to umi každý debil.

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*