Nejlepší marketingová strategie je přestat klamat
Když jsem před lety začínal s reklamními kampaněmi, využíval jsem všechno to slovíčkaření, triky v nadpisech a obecně "reklamu" tak jak ji známe. Víte co jsem zjistil? Ano, funguje to, pomůžete to, zvýší to zisk, ale trvalý úspěch vyžaduje mnohem víc, než praktiky Horst Fuchse "No není to skvělé? Je to skvělé.". Takže ke klasickému reklamnímu řemeslu stále více přistupuji z pozice VIZE, MISE, HODNOTY a tvořím tak smysluplnou marketingovou strategii a reklamní kampaně, za které by se nemusel stydět snad ani můj vzor Tomáš Baťa.
Proto přináším do propagace to nejdůležitější – lidskost a hodnoty.

Hlavně ať se prodává, a hóódně!
Víte pane, my bychom hlavně potřebovali zvýšit tržby.
A o kolik byste je potřebovali zvednout?
No to víte, co nejvíc, ale teď máme dost napnutý rozpočet.
Na Váš projekt se můžu podívat na konci měsíce, vydržíte do té doby?
No to víte, vydržíme, ale kolik nás to bude stát?
No tak to vážně netuším!
Scénář jak vystřižený z filmové parodie na obchodní a marketingovou strategii. Samozřejmě vám můžu pomoct zvýšit prodeje díky efektivnímu marketingu, ale kolik vás to bude stát, vám řeknu, jen když mi dáte dostatek údajů z kterými budu moct aktivně pracovat.

Odpíchněme se od vašich cílů
Řekněte mi jasně, čeho chcete ve svém životě dosáhnout, za jak dlouho a já vám řeknu co k dosáhnutí výsledku potřebujete a kolik vás to bude přibližně stát. Klíčový pro váš rozpočet je přitom čas.
Právě proto se zaměříme na celostní plánování projektu, aby do sebe vše zaklaplo, a vy jste měli nejen zisk, ale i čas na život.
Skutečná hodnota
Neleží na našem bankovním účtu, ale v tom, co v životě vytvoříme a kam se posuneme.
Pojďme růst společně!
Já už do držky dostal, vy si při kampani nabít hubu nemusíte
Díky rozsáhlým zkušenostem s propagací, můžu s klidem říct, že mám dnes unikátní know how, které nejde vyčíslit jen penězi. Vše jsem si vyzkoušel a zkušenosti zaplatil vlastními investicemi a potem. Vedl jsem rozsáhlé portfolio projektů od propagace malých podniků na maloměstě, až po celoplošné billboardové kampaně, inzerce v rádiích a spolupráce s kolosy jako je Seznam.cz. Právě proto můžu říct, co a kdy dává smysl podniknout.

Čtvrtý rozměr váš projekt nastartuje k životu
S klidem vám můžu říct, že jestli vám něco určitě nepomůže, tak je to průměrné marketingové poradenství. Společně se zamyslíme a implantujeme do strategie vaše osobní cíle, které si chcete splnit. Připravíme plán, díky kterému bude vaše firma růst takovým tempem, aby se dosažení cílů stalo reálně dosažitelnou metou již v dohledné době.
Hloubka vašeho sdělení
Reklamě nedodá důvěru milion billboardů, ale vystihnutí myšlenky, která prodá vaši vizi široké veřejnosti.
Pojďme dát vašemu projektu duši!
Domluvte si úvodní konzultaci.
Nebo si přečtěte, co o mně říkají Ti druzí.