Ví to málokdo, ale i já jsem mněl eshop. Dokonce několik. Proto vím, že udělat úspěšný eshop není vůbec lehké.
Sám jsem zažil ty opravdu děsivé chvíle, kdy sledujete jak vám PPC kampaně proklikávají stokoruny a tisíce denně a náklady se nevrací. Do toho ještě balit balíčky a evidovat skladové zásoby…nakonec jsem poznal,že to není nic pro mně. I když na druhou stranu, jeden eshop jsem rozjel a za 3 měsíce ho prodal za trojnásobek investice. Vím tedy, že uspět v tomto oboru lze! Moje sousedka má eshop a velmi slušně se uživí. Chce to trochu trpělivosti a dobrých informací, jak vytvořit vydělávající eshop.
Právě nedávno mi přišla pozvánka do kurzu Krotitelé Eshopů. Já sám již žádný eshop nemám, ale nedalo mi to a přihlásil jsem se. Naprosto v úžasu jsem sledoval první video a smál se. Kdybych Radka Karbana neznal osobně, myslel bych, že se takhle chovají a myslí to vážně. Ale tihle dva pánové, zabalili kurz krotiteleeshopu.cz (odborný trénink pouze pro majitele eshopů) do kabátu, který oslovuje širokou masu lidí.
Oba dva zřejmě absolvovali kurz prodejních dovedností a velmi směle vyšli vstříc stylu prodeje, který nejlépe ovládá Horst Fuchs. Horst je v Čechách velmi populární a tak není divu, že na tento formát reagují různě i v kurzu jak udělat úspěšný eshop.
Shodou okolností, viděla video i manželka, která nemá v marketingu žádné vzdělání. Sama mi doporučila, abych právě o tomto napsal článek, protože by si to snad i sama koupila. Ne však proto, že by měla ráda teleshopping, ale proto, že na internetu tyhle informace chybí a mě mohli ušetřit spoustu peněz. Také se jí líbila recese, jakou pánové při natáčení videí zvolili. P.S. Dala jim i přezdívku “Helmut a Helmut”.
Jaké zkušenosti mám s Radkem Karbanem??
Tomáše Rouda neznám, ale Radek je milý a slušný člověk. Potkali jsme se několikrát a vždy měl dobré postřehy k podnikání. Také patří k lidem, kteří mají odvahu – klidně se sebral, nechal firmu běžet a odjel na měsíc do Indie za mnichy. Kdo z Vás by si na tohle troufl??
Na internetu jsem samozřejmě zaregistroval i negativní recenze na krotitele eshopů i jejich podnikání. Nevím co je pravda, popravdě si myslím, že v tak konkurenčním prostředí jako je SEO optimalizace, se háže špína lopatama na každého. Pokud ale mohu posoudit projekt na zvednutí tržeb eshopu, zdá se mi prospěšný a opravdu povedený, protože jsem nic podobného na internetu ještě neviděl.