+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

Když na Vizi závisí budoucnost – Liftago

Na světě dnes žije přes 7 miliard lidí a v roce 2045 to bude přes 9 miliard „človíčků“, kteří budou soupeřit o živobytí. Proto se některé firmy, jako například Google, Apple ale i Česká firma Liftago, vážně zabývají vizí budoucnosti. Investují do vývoje nových technologií, aby pomohli lidstvu překonat následující desetiletí. Těmto firmám jde hlavně o zisk, ale uvědomují si, že bez výrazných změn v podnikání to nepůjde. Pojďme se tedy podívat, jak funguje  koncept společnosti Liftago. Již zmíněné České firmy, která spojila nejúspěšnější typy marketingu a vytvořila komunitní typ podnikání, díky kterému je tu příležitost pro každého. Můžete profitovat z toho, že pomáháte ušetřit náklady spojené se složitou dopravní situací ve městech. Zlepšíte životní prostředí, ušetříte peníze a můžete budovat komunitní síť a na té profitovat.

Společnost Google, ale i jiné automobilky, vyvíjí automobily, které již nepotřebují řidiče. Prostě si zavoláte nejbližší auto díky aplikaci v chytrém telefonu a to Vás odveze na místo určení. Zaplatíte za to nějaký drobný poplatek- pronájem (platbou přes mobil nebo bezkontaktní kartu) a to auto již třeba nikdy neuvidíte. Mezitím, co za vás řídí počítač, si vyřídíte pracovní emaily nebo se prospíte. V budoucnu totiž nebude možné, aby mněl každý člověk automobil, to prostě nelze. Tahle vize je blíž než si myslíte, stejně jako 3D brýle co Vám radí. Vize společnosti Liftago připravuje chytré telefony na tuhle příležitost. Jako první si můžete stáhnout novu aplikaci zdarma LIFTAGO TAXI. Brzy přijdou další aplikace.

Když jsem tuhle vizi říkal lidem ve svém okolí, vysmáli se mi a koukali na mně jako na blázna. Stejní lidé by se mi vysmáli i před 20 lety, když bych jim řekl, že budou mít barevnou placatou televizi a že jí budou ovládat hlasem nebo pohybem ruky (ta televize je dokonce vyfotí a snímky odešle přímo na síť – co je to síť, zeptali by se). Pro nás je to normální, ale pro tyhle „křováky 20 století“ je to bláznovství. Pokrok jde ale teď daleko rychleji než před 20 lety a pokud máte rádi moderní technologie, je nejvyšší čas, připojit se ke komunitě Liftago. Komunitní České firmě, která  rychle roste a za necelý rok je již ve 150 zemích světa.

OZ_728x90

Jak funguje aplikace Liftago Taxi a jak ji propagovat

Liftago Taxi je nová, celosvětová mobilní aplikace, která je ke stažení zdarma a propojuje řidiče taxíků s pasažéry po celém světě. V praxi to vypadá tak, že si pasažér chce objednat taxíka, koukne do chytrého telefonu a buď si vybere konkrétní taxi z okolí podle nejlepšího hodnocení, nebo vyvěsí online nabídku a taxikáři se sami přihlásí a vyzvednou ho. Taxikář již nemusí platit pronájem dispečinku, nemusí si pronajímat parkovací místo. Taxikář si prostě sedí doma nebo někde na kafíčku a občas koukne do svého chytrého  telefonu. V momentě, kdy pasažér zaplatí za svezení, máte šanci získat provizi za každou jeho jízdu. Stačí aby se pasažér nebo taxikář přihlásil do Liftago přes Váš speciální odkaz. Uskuteční se platba, kterou jste zařídili, máte provizi. TO NENÍ ZDALEKA CELÉ!

Pokud takto doporučíte aplikaci zdarma, ta se mezi taxikáři i pasažéry šíří dál. Když najdete schopné lidi, kteří milují moderní technologie a žijí ve městech, rozšíří aplikaci mezi své přátele rychlostí blesku. Vy pak máte zisk až do 6té linie. Budujete tedy komunitní síť, která používá aplikaci zdarma. Jak síť pod Vámi roste, rostou i Vaše zisky. Když tedy doporučíte aplikaci zdarma kamarádovy a ten ji doporučí dalšímu, ten další pozve další lidi a vy z toho máte stále provizi, až do 6té linie. Řidiči šetří náklady a získávají snadno spokojené klienty a pasažéři si snadno vyberou to nejlepší taxi, které vyhovuje jejich potřebám i peněžence. Liftago se šíří a komunita vydělává. Tomuhle principu se říká WIN,WIN,WIN  a je to nejlepší typ podnikání.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*