+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

Každej tam sedí a čeká na tu svou, aneb Fígl jak se odlišit od konkurence

Tak si tam sedí, upatlá si svou kouli, nasadí ji na háček a nahodí. Potom už jen čeká, která rybka bude tak naivní a spolkne návnadu v domnění, že tohle se taky papá.  A ouvej, rybka už se houpe na háčku. Tak takhle nějak loví drtivá většina rybářů v Čechách a já Vám dnes ukážu, jak můžete chytat ryby levněji, snadněji a humánnějším způsobem tak, že to ocení i ta ulovená „rybička“.

Možná jste již všimli, že mám rád analogie a tenhle článek je jedním z nich. Na tomhle příkladu Vám ukážu, jak snadno lze získávat zákazníky na internetu, bez návnad a háčků.V článku mluvím samozřejmě o marketingu a o tom jak se odlišit od způsobu získávání zákazníků, který malí Čeští rybáři odkoukali od zahraničních gigantů, kteří vtrhli do Čech po revoluci a v podstatě svým způsobem „lovu“ zcela zničili trh.Většina rybářů bohužel tyto praktiky používá a pak jen čeká, jaká rybka se jim na háček pověsí a diví se, že chytají jen malé čudly.

Jeden ze známých háčků jsou slevy a výprodeje. Kdysi na ně ryby brali ale dnes??? Myslím, že toho už jsou rybky překrmené. Další háček u slev, který se velmi často používá, je třeba SLEVA 30-70% a v obchodě pak má 70% slevu jen jeden výrobek. To se v Čechách prostě stává.

OZ_728x90

Takové techniky jsou minulostí a už fungují jen těm velko rybářům, kteří do vody při lovu sypou „tuny kukuřice“ (velké reklamní kampaně). Těch háčků, které ve velkém online oceánu najdete je spousty, ale pro představu to myslím postačí. Mezi další háčky a návnady jmenujme třeba dárky k nákupům, 1+1,2+1 zdarma, poštovné zdarma při nákupu nad, nejlevnější cena ve srovnávačích zboží, nevýhodné obchodní podmínky atd. Tohle jsou techniky, které díky masovému využití, nemají prakticky žádný dopad a uživatelé internetu (naše rybičky) na ně již nereagují.

Jak to udělat abyste měli každý den svůj úlovek a nasytili svou rodinu

Pokud chcete v širém online oceánu uspět, změňte způsob lovu a využijte „marketingové“ techniky, které se používají již tisíce let. Fígl je v tom, že si vytvoříte online síť na zákazníky“ a tu pak používáte dlouhodobě, bez návnad a háčků.

Navíc si takovým způsobem lovu (do sítě na sítí) ušetříte čas, peníze a námahu. Ráno sítě nahodíte a večer je vytáhnete plné. Prostě využijte toho, že ty rybky musí plavat a na internetu plavou rádi.

Jak to udělat a jak si ušít svou síť na zákazníky???

Na internetu je jen jeden způsob jak spojit jednotlivé provázky (marketingové techniky) a vytvořit „Síť na zákazníky.“ Síť budujete pomocí zpětných odkazů, které zachytávají rybky a posílají je tam, kde je chcete mít. V nejlepším případě, je pošlete na své webové stránky, které si dnes můžete ve wordpressu udělat prakticky zdarma, za doménu a webhosting. Pokud je nemáte, můžete je stejně dobře posílat na svou profilovou stránku na Facebooku nebo do nějakého oborového katalogu, kde máte svůj profil.

Bez zpětných odkazů nevytvoříte síť na zákazníky, která by Vám věrně sloužila. Můžete třeba udělat skvělé video na youtube, ale pokud pod něj neumístíte odkaz na webové stránky, nebo ho nepropojíte s účty na sociálních sítích, bude to jen jedna marketingová aktivita >> Výstřel naslepo. Když to vezmete do důsledku, zpětný odkaz je i výsledek vyhledávání na Googlu, který Vám asi přivádí nejvíce zákazníků.

Už jsme našli pojivo (zpětné odkazy), ale co jednotlivé nitě marketingové sítě? Jaké zvolit aby byla vaše síť pro rybičky co největší a nejpevnější s co nejnižšími náklady a co největším efektem? Jmenuji pár typů marketingu, které musíte spolu propojit a získáte tím MOCNOU SÍŤ NA ZÁKAZNÍKY, která Vám bude věrně sloužit.

Ve zkratce: Pokud nechcete za reklamu platit, využívejte sociální sítě, začněte dělat video marketing, vytvořte si webové stránky. Máte svůj produkt nebo jste schopni službu zabalit do balíčku? Zajistěte si affiliate marketing a schopné marketéry. (výborná služba je třeba affilbox). Používejte email marketing pro budování zpětných odkazů i pro dlouhodobou komunikaci s rybičkami. Snadno a levně můžete rozesílat email přes Smartemailing.cz. Postupně přidejte i placené prvky marketingu, jako je PPC inzerce, která stmelí všechny prvky marketingu dohromady. Zkuste zapracovat na svých znalostech SEO optimalizace. Vytvořit kvalitní obsah na web, který budou papat rybičky i vyhledavače je snadné.

Možná se Vám zdá, že v posledním odstavci je nějak hodně informací. ANO, JE. Vytvořit si svou síť na zákazníky není těžké, ale chce to čas. Pokud chcete úspěch na internetu hned, který kde kdo slibuje. Budete muset zůstat u háčků, přikrmovat a nahazovat….nahazovat….nahazovat.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*