Každý to dělá. Děláme to v práci, děláme to doma v posteli, na gauči, ve vaně, ve sprše i v restauraci. Lidé jsou dnes spojeni se sociálními sítěmi 24 hodin denně. A z toho jedna síť vyniká. Facebook. A právě Facebook přinese do vašeho byznysu tisíce nových zákazníků. Tady je důkaz místo slibů.
64 813 návštěv ani ne za měsíc!
A to nejsem zrovna velká ryba. Přesně tolik jsme pobrali návštěv na jediný web – a to není zahrnuto kompletně. Webů, kam mi „trajdají“ lidé z Facebooku, mám hned několik. Návštěvnost do projektů je tedy ve skutečnosti dvojnásobná. Nepíši to proto, abych si tu masíroval ego; píši proto, že je to návštěvnost, kterou už byste měli také začít pořádně využívat. Facebooku se opravdu nemusíte bát. Podívejte se na print screen, jak si vede Facebook v porovnání s ostatními zdroji:
Je to zadarmo?
Ne, návštěvnost z Facebooku není a již nikdy nebude zdarma. Je však natolik instantní a levná, že nic tak levného a přitom extrémně účinného nenajdete. Zdarma nemáte na internetu vůbec nic. Vše stojí minimálně váš čas a návštěvnosti opravdu zdarma je velmi, velmi malé množství. Jasně, nejdříve to otestujte na návštěvnosti zdarma, pak se však pusťte na tom internetovém pískovišti do stavění hradu Zuckerbergu, protože bábovičky si tam plácá zdarma kdekdo.
Kolik Vás stojí návštěvnost nyní? Znáte to číslo? U Facebooku můžete mít s mým „hypno“ přístupem návštěvnost za 0,1 či 0,2 Kč a nejlevněji jsem se zatím dostal na 0,05 Kč. Potom se mi uvařily statistiky a na den zmizely, než to Mark osobně přepočítal na kalkulačce. Opravdu se nechcete připojit k případové studii na této stránce? Ale jsou samozřejmě inzeráty, kde platíte i koruny, či desítky korun. Nikdo vás přece nenutí, abyste tyhle “drahé inzeráty” nechali běžet zapnuté.
Facebook je nej nej nej nej
Nejvíce získaných kontaktů, nejvíce prodejů, nejvíce návštěvníků, nejlevnější placená návštěvnost… To je Facebook. A pozor, děcka, mnohdy také nejvyšší konverzní poměr na lead. 49, 50, 60, ale i 70% není výjimka. (lead = uživatel se někam zaregistruje, vyplní poptávkový formulář a pod.) Tak si to spočítejte na své peníze.
Návštěvníci z Facebooku nekupují
Cože říkali, babičko? Že nekupují? Ale kdeže. Je to mýtus jako „prase“.
Návštěvníci z Facebooku kupují jako diví. Často ještě divěji než Divá Bára. Pokud nekupují od vás, tak prostě děláte něco špatně. Jinak to není vůbec žádným způsobem možné. Kupují tím více, čím více připravíte strategii a způsob prodeje právě pro ně. Třeba k print screenu výše mohu doplnit, že podíl kupujících z Facebooku je u konkrétního produktu téměř 40 % všech prodejů (nákup byl v tomto případě sekundární cíl). To vážně chcete i nadále přicházet o tolik prodejů?
Přijďte se podívat na případovou studii zdarma.
Zlaté prase Marka Zuckerberga
Dnes nejrychlejší způsob jak rozjet podnikání je právě Facebook. Dokonce i když nemáte své produkty, můžete díky Facebooku vydělávat desetitisíce měsíčně na prodeji produktů a služeb ostatních, nebo díky „mikro službám“.
Vypadá to, že tu Facebook ještě chvilku bude, tak si nenechte tuhle příležitost utíkat mezi prsty. SEO a zpětné odkazy jsou fajn, ale návratnost je pro většinu lidí, kteří pracují bez analýzy, zdlouhavá a náročná. Facebook je instantní, rychlý, funkční. Raz, dva, tři, nastupte a vyrážíme dobít hrad Zuckerberg.
Nezapomeňte, že můžete využít dnešní nabídku akčního balíčku mentoringového a výukového programu, který vás krok za krokem provedou celou strategií zvyšování zisku na internetu. Vytvoříte si unikátní strategii a ještě získáte mou osobní podporu a kopec překvapivě zajímavých bonusů. Podívejte se, co by vám mohlo uniknout.
Dobrý den,
musím něco investovat a kolik?
Dobrý den,
investovat musíte. Bez toho dnes na internetu mnoho nezvládnete.
Částa je čistě na vašichh možnostech a představách. Můžete investovat 2000 měsíčně, nebo 2000 denně. To je opravdu čistě na Vás.