+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
efektivnější podnikání

Efektivnější podnikání v cuku letu

13.10 2015 Žádný komentář

[Upozornění] Článek je nevhodný pro ty, kteří často používají věty:To se nedá stihnout, dodavatel nedodal, nemám peníze, máma mi to zakázala, hlavně pomalu a s rozvahou…”

Pro ostatní tu mám další článek jako víno.

Rok hojnosti

Víte, na horoskopy moc nejsem, ale jedno vím jistě. Začalo nám období hojnosti. Rok hojnosti, a každý podnikatel, který má pod čepicí tak ví, že teď je čas sázet a sklízet co to jde. Naplnit „sýpku“ až po okraj, protože krásné přísloví praví:

„Po sedmi letech bohatých, sedm let chudých“

A i když je to pořekadlo, které znala už moje babička, jasně ukazuje (+/-) co se bude dít. Ekonomika šlape, lidé chodí do Ikei a Alzy jako do cukrárny. Korporátní firmy už zřejmě vyhodili „drahý“ finanční managment, který je nutil šetřit, aby přežili krizi a proto také začínají pozvolna utrácet. Sice pozvolna, ale o to víc si to užívají. Vidět je to například na vozovém parku v Praze. Projedete li se po magistrále a nenapočítáte každých 60 vteřin nový automobil v hodnotě 1 milion+, zřejmě jste počítali špatně :).

Důvod proč to píši je prostý. Pojďme to společně využít a trochu si zasurfovat na té vlně ekonomického oživení. Není to tak těžké, jak se zdá. Sám to vnímám podle množství poptávek, které dostávám. Jako by někdo na nebesích luskl prstem a hurá, jde se investovat, jde se růst, jde se utrácet.

Startujme podnikatelskou výzvu 6 měsíců k úspěchu

Právě teď proto startuji podnikatelskou výzvu 6 měsíců k úspěchu. Je to VIP mentoringový program pro podnikatele, kteří již mají první krůčky za sebou a chtějí rychle růst. Reálně do 6 měsíců získáme větší návštěvnost webu či podniku, více zákazníků, navýšíme tržby a zvedneme počet kontaktů na potencionální zákazníky. Na kompletní popis se podívejte v tomto videu >>

Ještě předtím si ale zodpovězme častý dotaz.

Co lze skutečně stihnout za 6 měsíců?

Ne, každému se jít do akce nechce. Paretovo pravidlo funguje i zde a tak jsou velmi časté argumenty z úvodu tohoto článku. Ty moc neřeším. Celkem logická je ovšem otázka, co lze stihnout za 6 měsíců, abychom stihli připravit setbu, zasít i sklízet.

Je samozřejmostí, že majiteli ocelárny vyrábějící turbíny do elektráren asi moc nepomohu, protože se kontrakty domlouvají na roky dopředu. Ale pokud chystáte nebo máte byznys s měsíčním obratem v rozmezí stovek tisíc až jednotek milionů korun, můžeme toho radikálně změnit velmi mnoho. Vím to, protože můžu sáhnout pod čepici pro pár reálných příkladů.

Příklad 1

Lze například stihnout spustit nový web, připravit a spustit prodej 4 úplně nových produktů. Napsat prodávanou publikaci, získat 44 tisíc nových kontaktů, zvýšit návštěvnost ze stovek na několik tisíc uživatelů denně a ještě si udělat krátkou dovolenou.

Příklad 2

Připravit a realizovat československé turné, upravit web, zdvojnásobit databázi kontaktů na 110 tisíc kontaktů, vytvořit a spustit prodej online kurzu, upravit webové stránky, vytisknout a uvést na trh tři knižní tituly a mnoho dalšího.

Stejně tak lze stihnout otevřít restauraci, předělat ji, nebo rozšířit síť obchodů o novou pobočku. Navýšení tržeb je pak jen špičkou ledovce, pod kterým se ukrývá mnohem větší přínos v podobě stabilnější pozice na trhu a větší jistoty.

Off-line VS. On-line

Ani trošičku nejde o to, zda jde o projekt off-line či on-line. Rozdíly mohou být v konkrétním oboru, ale vždy výsledků dosáhneme, to je garantovaná jistota. V obou případech je možné velmi rychle připravit plán a během několika měsíců zrealizovat změny, které budou mít zásadní vliv na růstové ukazatele firmy. Je k tomu potřeba jen opravdu chtít a pak odvést práci, kterou třeba neděláme zrovna každý den. Prostě řídit svůj svět.

Samozřejmě internet je tak mocná páka, že pomáhá i off-line projektům, které třeba nemají ani svou vlastní webovou stránku. Žijeme v době zázračných technologií, vzdělanosti a ekonomické prosperity, která se jen tak neuvidí.

Takže jestli chcete svůj projekt posunout za 6 měsíců, podívejte se na video a vyplňte kvalifikační formulář.

Podnikám nějakých deset let a ještě nikdy jsem neviděl, tak rychle rostoucí poptávku lidí, jako je tomu nyní. Možná, když jsem podnikat začínal, ale můžu si to přiznat, před 10 lety jsem rozhodně nevěděl to, co vím dnes. Ani bych to neuměl využít. Pak přišla finanční krize a všichni menší podnikatelé měli tak trochu „po ptákách“. Samozřejmě, pár se nás prodralo, ale za jakou cenu..

Teď je tu příležitost a leží na zemi. Kdo se nebojí si ohnout záda a pak se narovnat, ten se může těšit na zajímavé výsledky. Máme pár let, než se začne hodně šetřit, možná více než kdy dříve a tak se pojďme nadechnout, odrazit a něco udělat v době, kdy naopak všichni polevují a začínají lenošit, utrácet a s efektivitou si hlavu nelámou.

Myslím, že je to téma k zamyšlení.

Držím palce!

Pojďme na to>>>

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*