+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Digital summit

Jak mě DOSTAL David Kirš a jeho první produkt

29.12 2013 11 Komentářů

O Davidu Kiršovi a jeho týmu slýchávám, že nic neumí, že prodává sny a na tom staví svůj úspěch. Jsem rád, že mě dokázal přesvědčit o opaku a podařil se mu perfektní kousek. Přiměl mě udělat rozhodnutí „koupit produkt “ hned na první pokus. Prodal ho bez toho, aby mi něco nabízel. Podívejte se na rozbor cesty zákazníka s okamžitým rozhodnutím koupit produkt za 12 tisíc.

Na úvod musím říct, že nejsem žádným fanatickým nadšencem DK a až do prosince jsem od něj nic nekoupil. Proč?? Nebyla to moje priorita, investice jsem potřeboval jinde. Velmi pozorně však sleduji akce, které předvádí a jako partner jsem se zúčastnil největších kampaní v roce 2013.

Jelikož od 18 let podnikám a celou dobu prodávám lidem zboží, dokážu ocenit, když někdo umí prodávat (offline i online). Rád si kupuji správně prodávané produkty s dostatečnou péčí o zákazníka. Rád vidím, že dostávám kvalitní produkt. Rád vidím, že prodejce ví o produktu všechno. Právě proto jsem se rozhodl koupit vstupenku na Digital Summit 2014. (Digital summit skončil téměř vyprodaným kongresovým centrem v Praze, dnes se můžete zdarma podívat na nový trénink Email Academy 2.0)

Jak vypadá úspěšný prodej produktu za 12 000 Kč?!

  • Vše začalo velmi nenápadně. Přišel mi email od Davida s žádostí o pomoc. Proč bych nepomohl, říkám si. Email jsem otevřel. Byla v něm krátká žádost o vyplnění marketingového dotazníku, prý to zabere jen 60 sekund. Dotazník jsem vyplnil a skutečně to zabralo jen 60 sekund. Příslib, že dostanu statistické výsledky dotazníku, byl splněn a já je můžu použít pro svoje osobní účely. Takovéto dotazníky mají v marketingu své místo.

OZ_728x90

  • Dalším zastavením bylo video. Po vyplnění a odeslání dotazníku jsem byl přeposlán na děkovací/prodejní stránku. Uvítalo mě děkovací video, kde jsem se dozvěděl o 2 dárcích, které jsem za vyplnění 60 vteřinového dotazníku dostal. Tam jsem se poprvé dozvěděl, že je nějaký produkt.
  • Pokračujeme dalším videem. Začal jsem „rolovat“ po prodejní stránce a pustil si další video. Zde je již představen projekt Digital Summit 2014

Prodejní stránka

To nejzajímavější teprve přichází. Prodejní stránka se rozjíždí naplno až pod dalším videem. Obsahuje snad všechny copywriterské vychytávky, které sám používám. Jednotlivé kroky mají výborný dopad na konverze.

Už jste někdy slyšeli, že text mám být krátký a výstižný? Neplatí to vždy a právě tato stránka to dokazuje. Je tak dlouhá, že na ní s videi strávíte přes 10 minut. Ale vše má svůj účel…

1. Nejprve čtenáře ohromíme, aby měl důvod číst dále. V tomto případě částkou, která označuje hodnotu vstupenky. Ale hned musím své tvrzení podpořit a vzbudit důvěru. V tomto případě podporou projektu Mladou Frontou a Firmou 2.0.prodejní stránka šok a důvěra

 

2. Významné prohlášení „Agentury a média lžouupoutá pozornost za malý okamžik. Dozvím se, že ne všichni říkají celou pravdu. Agentury chtějí vydělat peníze a to je důvod, proč neřeknou strategie, které stojí nejméně peněz. Naštěstí existuje řešení. Jít podle funkčního návodu…

3. „Vemte jim to přímo z huby“. Na několika následujících slidech pokračuje budování důvěry a nastínění řešení, které dostanu jako účastník Digital Summitu 2014. Je to prostě akce, která v bodech ne/splňuje řadu věcí…Co DS není

 

4. Kdo vystoupí?! Určitě bych nezaplatil 12 000 Kč, kdyby vystoupil jenom David Kirš. Je to sice chlapík, ale NE. Přijdu tam, protože vystoupí 11 podnikatelů a manažerů a někteří mají opravdu co nabídnout…

vystoupí

 

Dále se těším na showmana Martina Kalinu, pohodářského zakladatele affilboxu Mária Roženského, pobaví mě určitě i Jiří Svoboda (snad to nepřežene s daty), a samozřejmě následují další…

5.     Program Summitu: Program je výborným interaktivním způsobem rozdělen na několik částí. Začtu se do textu, a když už mě přestává bavit rolovat, ozve se ze stránky A to nejsme ani polovině“.  Čtu tedy dále, ale už jsem opravdu netrpělivý. Vykoukne na mě poznámka „Ještě zbývá jedna třetina“. Tímto způsobem se dozvím všech 13 bloků, které na Summitu poznám. Následuje panelová diskuze a prostor pro Vás…

6.     Následuje několik upozornění a SMUTNÉ ZPRÁVY. Smutné zprávy jsou přímo magnet na pozornost. Než jsem na ně před lety přestal koukat, přitáhli špatné zprávy mou pozornost každý den v 19:30. Určitě vás někdy nějaký masakr také „nadchnul“. Co se dozvím v těchto smutných zprávách?? Dozvídám se, že posloucháním se nic nezmění, ale ta hlavní zpráva je „Účast není zrovna levná“.kolik stojí vstupenky na Digital summit

7.     Přichází ZÁRUKA KVALITY. Dozvídám se, že pokud se mi nevrátí několika násobně účast na Digital Summitu do 60 dní, zaplatím pouze úvodní část 40% z ceny. NE to není všechno! Nikdo mi nikdy nezavolá a nebude po mě chtít zbylou částku. Pokud se mi investice vrátí, musím se sám přihlásit, abych mohl doplatit do plné ceny. Jsem opravdu rád, že mi David věří a že stejně jako já i on ví, že boží mlýny melou pomalu ale jistě.

8.     Začal jsem se ptát „Stojí mi to za to? Investuji správně?“. Naštěstí už pro mě byla nachystaná odpověď ve formě Video zkušeností účastníků podobných akcí a další část textu, kde jsem si přečetl 4 klíčové argumenty.

Přichází NEODOLATELNÁ NABÍDKA. Ještě stále jsem váhal, ale v tom to přišlo jako blesk z čistého nebe. Nabídka, kterou nemůžu odmítnout. Mega bonus 1+1. Víte co to znamená? Že můžu vzít někoho sebou. Že se s někým můžu podělit o náklady!Neodolatelná nabídka

David a jeho tým se opravdu báli, že tahle akce nebude podpořena Mladou Frontou právě kvůli této akci. Jsem rád, že to pro mě vyjednali. Neváhal jsem a rozhodl se zakoupit rychle vstupenku na Digital Summit s bonusy v AKCI DOTAZNÍK a 1+1, protože tuhle možnost jsem měl jen do 31.12.

Já už jsem zaplatil za 6 hodinové školení marketingu přes 1 500 Kč. Také jsem někomu dal peníze za 1 hodinu koučování. Proto jsme si všiml, že se ta cena nedá srovnat. Koupit si jednu vstupenku na akci jako je Digital Summit 2014 jenom za 2 000 Kč se mi opravdu vyplatí :).

Pokud patříte k těm, kteří si stále myslí, že David a jeho tým nic neumějí a prodávají sny, projděte si svojí vlastní cestu zákazníka.

OZ_728x90

A UČTE SE

Prodávat z první chce léta cviku. Jsem rád, že jsem se mohl na závěr roku inspirovat a užít si svou cestu zákazníka. Na prodejní stránce jsem si toho našel daleko víc, je opravdu dobrá. Zbývá jediné…

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Komentáře

  • Bod 7 ale není záruka kvality, nýbrž jen poměrně obyčejný (a stále funkční) trik s cenou, který používají i prodejci ovčích dek a sad hrnců. Na Davidovu cílovku to nejspíš funguje, u mě to vzbuzuje úsměv, což se týká celé té prezentace (nepotřebuji si kupovat dobrý pocit).

    • Ahoj,
      určitě máš pravdu že se obdobné způsoby používají i u jiných oborů.
      Jen k tvému druhému komentáři: Je obrovský rozdíl kupovat si dobrý pocit a Mít dobrý pocit z nakupování.

  • Dan

    Ve mě by vzbuzovalo mnohem víc důvěry kdyby bylo pod článkem uvedeno: ” Z uvedených odkazů dostávám provizi” případně opak. Neměl bych jediný problém si to koupit právě přes tvůj odkaz, ale takhle to na mě působí jako mazání medu kolem pusy.

  • Martin Dvořák

    Z Linkiho mluví ego, které si potřebuje něco dokazovat (vyjádření o pocitu).
    K Samuelovi: Pocit z nakupování defakto pochází také od ega.
    Takže oba obhajujete své ega.
    A proč o tom píšu? Kirš se zaměřuje na obě ega teda na prodejce a kupce.
    Celé je to obaleno jak se dá – dělá to jak nejlépe jde … posiluje vaše ega. Proto to funguje. Fungovat to bude ale musí stále něco měnit a nalézat aby rozmlžil pravý záměr. A tímto vydělává jinak na rozdíl od Vás všech. Na kupcích.
    Bacha, tohle není kritika!!!
    :)

    • Ahoj Martine,
      super postřeh. Určitě, je to o egu, ale zaměřuje se ve velmi dobrém poměru jak na emocionální tak i racionální část zákazníkova myšlení.

      Na to abych se rozhodl tuhle vstupenku koupit, nemusí DK nijak mlžit. Chápu že na tom chce vydělat, ale pořádal jsem pár kulturních akcí a tak vím, že na Akci v Kongresovém centru Praha toho moc nevydělá. Můžeme mu jenom přát aby na akci takového rozsahu vydělal alespoň 1 milion.

      • Taky jsem byl přihlášen do MIO ale pak jsem si nechal peníze vrátit, protože jsem dostal dobře placenou práci v Bělorusku. Takže nyní ty jeho akce občas sleduji – ale jen jako nezaujatý pozorovatel :). Co mi vadí je, že bych musel neustále investovat do jeho produktů. Připadá mi to jako takové nekonečné … prodává nit bez konce, jen ji odvíjí … aby ji nemusel prodat celou, protože za tu cenu by ji nikdo nekoupil a to ani na splátky. Jinak ale mnoho jeho slov a rad dává smysl a může pomoci … píšu může, tedy určitě nemusí. Je to taková sbírka všeho co nelze v podnikání podcenit. Takže mu nelze z toho nic vytknout. V jiné a teoretické rovině by člověk řekl, že pokud dodrží všechny rady které si koupil, tak musí být zákonitě úspěšný ale úspěšní nemohou být všichni i když se snaží aby jeho účastnící sami od sebe kupovaly své produkty, tedy aby měli všichni úspěch (potřebuje % úspěšnosti u všech). Jeho úspěch spočívá v oslovení a schopnosti přesvědčit mnoho lidí a prodávat jim rady. Těm co se nedaří a i těm co se daří a chtějí ještě víc, takže oslovuje velkou masu. Napadá mne zrovna přirovnání k prodeji toaletního papíru, který je dobrý pro úspěsné a neuspěšné lidi protože ho všichni každý den potřebujeme. Ale Kirš nám k tomu dává přidanou hodnotu a to je návod jak ho nejsprávněji používat … :).

        Nemyslím to nijak zle. Když mi přijde email, který stejně chodí i když jsem odhlášen z MIO, tak stejně neodolám a na video se podívám. Bere mi to sice dost času ale já stejně nemám tolik peněz na rady pro prodej infoproduktů. Zastávám názor dávat rady zadarmo. Teda určitě takové a těm, kteří mohou být mými potenciálními zákazníky. Co se bude dít dál už nechávám na nich.

  • Pěkně rozebraná cesta zákazníka. Davidovi to jistě funguje, přestože na můj vkus jsou jeho squeeze pages až moc textem nabité. :) Ale, jak si sám psal, Samueli, každý z použitých prvků má svůj účel.

    • Michale,
      máš pěkný blog – doporučuji.

      Původně jsem tu chtěl rozebrat i text, ale u této prodejní stránky je ho tolik, že je to na samostatnou prezentaci. Uvidím zda by o to byl zájem.

  • Určitě to má David dobře připravené to se musí nechat. Hlavně na jeho cílovou skupinu začínajících online podnikatelů to platí hodně. Jen z mého pohledu co se týče ceny té akce … po odečtení 60 procent za trik s cenou a vydělením dvěma za druhou vstupenku se teprve dostáváme na adekvátní cenu za srovnatelné akce. Jen tak pro zajímavost uvedu Marketing festival. Více informací, zahraniční hosté a při přepočtu na dny nižší cena.
    ps. nemám nic proti jeho info produktům, také jsem EA prošel a našel jsem si užitečné informace do podnikání. Jen jsem tak polemizoval o ceně/hodnotě digital summit.

    • Ahoj, díky za reakci.
      Samozřejmě o ceně můžeme spekulovat u čehokoliv. Bageta, toaleták, auto, to je individuální metrika.
      Cena je odpovídající. Určuje ji nabídka a poptávka, aktuálně je přes 1/2 vstupenek pryč. Věřím, že se s klidem prodá i ten zbytek a Mladá Fronta si vydělá – protože organizátor i firma která fakturuje je mladá Fronta :)

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*