+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)
Dávám energii a svěží vítr projektům, které stojí za to tvořit. Samuel Hornek

Co je Vaše MAŠINKA na bohatství, velká inspirace z bláznivé komedie The Lone Ranger

Léto je v plném proudu, skvěle. Jelikož se držím hesla „více přemýšlet, méně pracovat“ strávil jsem další krásný víkend se svou úžasnou ženou a vůbec jsem nepracoval. Šli jsme do kina na film Osamělý jezdec, který má perfektní recenze a skvěle jsme se bavili. Kromě toho jsem tam nabral mnoho inspirace a našel několik AHA momentů, které využiji pro své podnikání. Pro Vás jsem tedy napsal tenhle krátký spot o „MAŠINCE NA BOHATSTVÍ“. Co myslíte, už jste ji našli?

V úžasném filmu o osamělém jezdci, kde ústřední postavy skvěle zahráli Johnny Depp (bláznivý indián Tonto) a Armie Hammer ( John Reid jako Kemosabe), jsem se zamyslel nad jednou zdánlivě nepodstatnou částí.

Ve filmu, kde se bojuje s lidskou chamtivostí a korupcí, za kterou se platí daň nejvyšší, je jedna epizodka s malým chlapcem, který si hraje s vláčkem. Vláček mu upadne na zem a majitel železnice (padouch) ho okřikne, aby dával pozor. Se slovy „je to jenom hračka“ se z této situace snaží klučina vykroutit. Majitel železnice se podívá na mapu, kde propojuje železnice východ se západem a povídá: (přesnou citaci si nepamatuji) V minulosti se lidé pochybovali nejrychleji na koni. Knížata a králové se pokloní před tím, kdo bude vládnout železnici, protože ta umožňuje nejrychlejší dopravu. Dokáže přemístit lidi, zboží, materiál, jídlo, informace a kdo ji ovládne, tomu bude patřit svět.

OZ_728x90

Podá hračku zpět chlapci a ten se zeptá, jestli bude jeho. Možná bude. Možná bude i Vaše.

Tak jsem se zamyslel nad tím, CO JE TA MAŠINKA SOUČASNOSTI. Co nám umožňuje získat náskok, předběhnout konkurenci a vydělat neskutečné jmění??

Mašinka na bohatství, pod kterou si pokleknou i politici a králové jsou podle mě informace. Informace Vám dává náskok. Pokud máte informační náskok, máte obrovskou příležitost.  Správná informace se dá prodat, dá se zpracovat, dá se s ní vydírat i přesvědčovat. Informace je nástroj moderního marketingu a je jen málo firem, které toho naplno využívají.

A jaká je Vaše „mašinka na bohatství“? Každý z nás má něco vlastního, stačí to jen vhodně zpracovat a budete v balíku.

Kromě tohohle jsem si odnesl z filmu skvělý pocit z odpočinku a také ponaučení, že s mrtvolou je těžký obchod. Ale i té mrtvole musíte něco nabídnout, když od ní něco potřebujete.

Přeji krásné prožití léta.

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na sociálních sítích!
Facebook komentáře

Zapojte se do diskuse!

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*