Jak už asi víte, nedávno David Kirš znovu otevřel svůj úspěšný kurz o email marketingu Email Academy, kterou upgradoval na verzi 2.0, a musíme uznat, že je nabitá know how až po strop. My ale dnes nebudeme koukat na videa zdarma, ale podíváme se, jakých hrubek se ve svých emailech dopouští úspěšný autor a podnikatel Brian Tracy. Možná se budete divit, ale i takto úspěšný člověk, který vydělává ročně miliony dolarů, má v email marketingu pořádné mezery! Proto jsme museli uznat, že obsah Email Academy je hodnotný, využije ho každý, kdo chce v moderní době vydělávat peníze na internetu a mýty o tom, že je David Kirš podvodník strčit do šuplíku.
Co by se tedy měl Brian Tracy v Email Academy naučit?
Oslovení
Ve svém newsletteru oslovuje všechny lidi začátkem jejich emailu, pro příklad, pokud máte email uspesny.podnikatel(zavináč)domena.cz, oslovovat vás bude „Dear uspesny.podnikatel“, a to tedy moc důvěry nevyvolává!
Obsah
Ano, Brianovi tréninky jsou opravdu hodnotné, ale kdyby se podíval na videa zdarma z Email Academy, zjistil by, že by prodal daleko více, kdyby v 90% emailů něco nenabízel, ale do prodejního procesu zapojil více vzdělávacích emailů, které lidem opravdu pomohou. Jak to zkombinovat popisuje David Kirš ve svých videích.
Nesjednocené šablony
Ale no tak Briane! Jak mám vědět, že je tenhle email od Vás, když má zase jinou emailovou šablonu? Jednou je tam Vaše fotka, jednou logo Vaší firmy, pak přijde email bez šablony, uffff. Kdo se v tom má vyznat? V Email Academy byste se jasně dozvěděl, že stačí jedna dobře udělaná šablona, která se dobře zobrazuje ve všech prohlížečích, a nemusel byste v emailech dělat psí kusy.
V čem Brian Tracy válí?
Sběr kontaktů
Musíme smeknout, 450 000 lidí v databázi je opravdu pořádné číslo, kam se na to hrabe David Kirš, ten má sotva třetinu. Ale musíme brát v potaz, že v USA žije 300 mil. obyvatel, kdežto v ČR 10 mil., takže pokud se na to podíváme v procentech, David Kirš má ve svém seznamu 1.5% ze všech obyvatel České republiky, kdežto Brian Tracy jen mizivých 0,15%. Tak si Briane pusťte tu Email Academy a uvidíte, že společně s Davidem dáte milion co by dup!
Předmět
Poutavý předmět je v emailu klíč k úspěchu a Brian Tracy a jeho tým to určitě ví. Kdo by si nepřečetl Newsletter úspěchu (Success newsletter), nebo neotevřel email, na kterém je jeho jméno uvedeno s titulem „Nejlépe prodávaný autor“? Tady má od nás Brian Tracy jedničku s hvězdičkou.
Podpis
Další vychytávkou, kterou musíme ocenit je Brianův podpis na konci každého emailu. Dodává to důvěru a člověk si připadá opravdu výjimečně, když takový email dostane.
První tři hrubky jsou však tak zásadní, že mu stejně, jako každému, kdo to s email marketingem myslí vážně a chce vydělávat na internetu, doporučujeme, aby se podíval na videa zdarma z Email Academy, je to ten nejlepší krok, jak začít, nebo vylepšit svůj online marketing.
Dobrý den docela mě zarazil Váš článek ,Briana sleduju už nejaky čas a taky i čtu a tenhle článek mi příjde dost stupidní ,myslím si že natož jak si hrajete na chytrého by jste měl přestat řešit ostatní a starat se hlavně o sebe a svůj byznys.Určitě v životě vydělal daleko víc než vy a nepotřebuje Vaše rady .
Dobrý den,
jejej tady by někdo potřeboval trochu nadhledu. Články píšu protože mě to baví a to, že má Brian ve svém byznysu oblasti, kde má prostor pro zlepšení je zřejmé. A můj byznys je starat se o ostatní aby vydělávali více, takže se tomu věnuji. Neexistuje obor, kde by nebyl prostor pro zlepšení.
Hezký den, Samueli,
mám pár otázek. Jaké úspěšné projekty jste vytvořil? Nikde jsem nenarazil na nic konkrétního. Nebo máte na mysli projekty z Vaší infopodnikatelské oblasti?
Poslední věc, na kterou bych se chtěl zeptat je tato: Může být dobrým infopodnikatelem ten, který není v určitém oboru nejlepší alespoň v ČR? Myslím si, že v dnešní době se hodně lidí po přečtení jedné knížky bere za specialistu a také se tak prezentuje. Je tu hodně infopodnikatelů, o kterých se ví, že nic zas tak převratného nedokázali, krom toho, že vydělávají peníze na ostatních tím, že říkají, kolik milionů vydělají jejich firmě. Jak je to u Vás? Jak toto vnímáte Vy?
Díky, s pozdravem Honza, 18 let
Dobrý den,
projekty dělané pro klienty nezveřejňuji.
Vlastní projekty například 5kilo.cz portfolio https://samuel-hornek.cz/sit-70-webu/, v minulosti vlastní restaurace, hudební klub, bar, chov ex. zvířat.
Pro klienty například kampaně pro Studyline, Bananzamilion, Dvě knihy pro A. Kalinu, československé turné, online projekt emoční rovníce a samozřejmě i moje současné online vzdělávací projekty.
Myslím, že jste si dočetl něco o “info podnikání” a teď na to díváte ze zkresleného úhlu pohledu.
Podle mne, nic jako “infopodnikatelská oblast” neexistuje. Lidi, kteří chtějí dělat “infopodnikání” ani z principu uspět nemohou.
Info produkt vytvářejí lidé, kteří pracují v nějakém konkrétním oboru. Například “obchodník” vytvoří program pro začínající obchodníky.
Z principu ale rozhodně není “infopodnikatelem”. Někdo učí marketing, atd.
Existují sice vyjímky, které to vyloženě pojali jako “infopodnikání”, trh je dnes již ale jinde, a pokud ten člověk nic neumí, nemá co by dlouhodobě předával.
Tedy základ je mít obor, téma, kterému rozumíte. Nejlepší? Tak nejlepší být určitě nemusíte. Středně pokročilý může klidně učit začátečníky. Ostatně na školách také neučí specialisté a TOP mamangement a lecos váznamného vás skutečně naučí.
Poslední věta: Je tu hodně infopodnikatelů, kteří nic nedokázali.
Trh “infoproduktů” mám myslím celkem zmapovaný a myslím, že to tak určitě není. Je tu pár jednotlivců, kteří to takto dělají, do budoucna jistě odpadnou. Ostatní lidé mají svoje firmy a svoje projekty za zády. Info marketing je pro ně hlavně cesta, jak získat nové zákazníky a to že to ještě vydělá peníze, je příjemná deviza.