+420 737 913 277 (Po-Čt 7.30-18.00)

Dávám marketingu čtvrtý rozměr

DÍKY desetileté zkušenosti s rozjížděním a vedení řady projektů mám pro každého z vás originální strategii, která vás vytáhne nahoru a bude postavená na vyzkoušených a funkčních principech. Ale marketingové poradenství není jenom o reklamě. 

Je potřeba tomu ještě dodat to nejcennější – čtvrtý rozměr.

Muž vcházející do portálu

Hlavně ať se prodává, a hóódně!

Víte pane, my bychom hlavně potřebovali zvýšit tržby.

A o kolik byste je potřebovali zvednout?
No to víte, co nejvíc, ale teď máme dost napnutý rozpočet.

Na Váš projekt se můžu podívat na konci měsíce, vydržíte do té doby?
No to víte, vydržíme, ale kolik nás to bude stát?

No tak to vážně netuším!

Scénář jak vystřižený z filmové parodie na obchodní a marketingovou strategii. Samozřejmě vám můžu pomoct zvýšit prodeje díky efektivnímu marketingu, ale kolik vás to bude stát, vám řeknu, jen když mi dáte dostatek údajů z kterými budu moct aktivně pracovat.

Výkresy plánů

Odpíchněme se od vašich cílů

Řekněte mi jasně, čeho chcete ve svém životě dosáhnout, za jak dlouho a já vám řeknu co k dosáhnutí výsledku potřebujete a kolik vás to bude přibližně stát. Klíčový pro váš rozpočet je přitom čas.

Právě proto se zaměříme na celostní plánování projektu, aby do sebe vše zaklaplo, a vy jste měli nejen zisk, ale i čas na život.

Skutečná hodnota

Neleží na našem bankovním účtu, ale v tom, co v životě vytvoříme a kam se posuneme.

Pojďme růst společně!

arrow1

Překvapilo mě, jak sebejistě a pohotově odpověděl na tuhle otázku.

A když vám dnes přivedu 100 zákazníků, máte dost skladových zásob?
No, samozřejmě.

Chcete mi říct, že když teď prodáte denně za 5 000 Kč, tak máte už teď skladové zásoby na prodej za milion měsíčně?
No, to nemáme.

To je pochopitelné. Proto se ptám, co se stane, když vám dnes přivedu 100 nových zákazníků, budete mít zajištěné rychlé dodání zboží a dostatečné cash flow na pokrytí všech nákladů?
No, to asi ne… To se musí nějak postupně.

Postupně se musí akorát zestárnout a umřít. Projekt musíme připravit dopředu celý, když nevíte, kolik vás to bude dopředu stát, tak byste si mohl slušně naběhnout, nemyslíte? Co pak budete dělat, když vám dojdou peníze?
No to se nesmí stát. To jako myslíte, že mám mít do začátku všechny peníze?

Ano, ideálně všechny peníze světa. Ne teď vážně, je potřeba si naplánovat celý projekt a pak rozpočítat marketingové náklady a rozložit je v čase, abychom věděli, alespoň rámcově, kolik budete investovat v jednotlivých obdobích. Samozřejmě náklady na přivedení zákazníků budou odpovídat množství zákazníků, které potřebujeme přivést, abychom dosáhli požadovaného zvýšení tržeb.
A jak dlouho to bude trvat?

Nejvíc času zabere příprava. Když se vše dobře připraví, tak můžete mít teoreticky vyšší tržby za jediný den.
To by bylo super!

Ještě se neradujte. Kolik lidí se vám stará o zákazníky?
No, hmm… Já, a když manželka uspí dítě, tak mi ještě večer pomůže.

Úderný marketing nestačí

Dnes můžete díky naplánovanému údernému zásahu do masy lidí prodat jakýkoliv produkt v jakémkoliv množství. Ale když už se vám to podaří, neměli byste být vy, ti kdo budou stát jako omráčení po nárazu palicí, z množství práce, kterou je najednou potřeba vyřídit. Udivení a omráčení mají zůstat pouze vaši zákazníci a vy budete připraveni jim zajistit maximální servis.

Já už do držky dostal

Já už do držky dostal, vy nemusíte! Díky rozsáhlým zkušenostem s propagací, můžu s klidem říct, že mám dnes unikátní know how, které nemá nikdo jiný a já Vám ho teď půjčím. Vše jsem si vyzkoušel a zkušenosti zaplatil vlastní investicí a potem. Vedl jsem rozsáhlé portfolio projektů od propagace malých podniků na maloměstě, až po celoplošné billboardové kampaně, inzerce v rádiích a spolupráce s kolosy jako je Seznam.cz. Právě proto můžeme společně připravit odvetný úder.

Přichystáme marketingovou strategii, která bezkonkurenčně rozdrtí vaší konkurenci a zajistí vám klidné spaní a bezpečnou pozici na trhu.

Pěsti narážející o sebe

Čtvrtý rozměr váš projekt nastartuje k životu

S klidem vám můžu říct, že jestli vám něco určitě nepomůže, tak je to průměrné marketingové poradenství. Společně se zamyslíme a implantujeme do strategie vaše osobní cíle, které si chcete splnit. Připravíme plán, díky kterému bude vaše firma růst takovým tempem, aby se dosažení cílů stalo reálně dosažitelnou metou již v dohledné době.

Pejsek a kočička

Budeme jako pejsek a kočička. Nejen že uvaříme projekt, který bude chutnat vám, ale připravíme i takové produkty, které zaujmou co nejširší základnu uživatelů. Přisypeme trochu strategie, plánů a konkrétních kroků pro zefektivnění fungování firmy a nastavení růstu celého projektu. Nakonec vše dozdobíme pěknou marketingovou strategií, abyste přitahovali pozornost a zákazníci k vám chodili jako do cukrárny na pamlsky.

Ročně stihnu odbavit jen pár klientů, protože dbám na celkový výsledek mé práce. Pokud tedy chcete, stejně jako já, vzít zodpovědnost za úspěchy i neúspěchy svého projektu pevně do svých rukou, radím, abyste neváhali a zkusili si domluvit konzultaci ještě dnes.

Hloubka

Reklamě nedodá důvěru milion billboardů, ale vystihnutí myšlenky, která prodá vaši vizi široké veřejnosti.

Pojďme dát vašemu projektu duši!

arrow1

Mám pro Vás zdarma e-knihu Konec Trablům!

Neodcházejte! Nechte si zaslat zdarma e-knihu Konec trablům.

Udělejte 4 kroky ke změně.

Běžně za 299 Kč

Dnes Vám zašleme e-knihu zdarma.